Wat hebben of gaan jullie nog snel doen voor de lockdown?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mammaaa, 14 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Even ervan uitgaande dat het vanavond of morgen geen goed nieuws is...

Wat gaan of hebben jullie nog snel gedaan voor de nieuwe maatregelen komen?

Ik ben gister met dochter nog naar de bioscoop geweest. Had haar beloofd in de kerstvakantie naar de k3 film te gaan..
    En we waren de enige die zo dachten.. we hadden namelijk een prive bioscoop :roflmao:

Ook heb ik de kapper net geappt (Die gaat vandaag extra open las ik online) om mijn afspraak van zaterdag te verzetten naar vandaag :thumup:

Ik ben totaal niet bang of tegen nieuwe strengere maatregels maar vind het toch fijn om deze 2 even gedaan te hebben.. :roflmao:

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Had dat idd dit weekend willen doen maar ergens een te druk weekend gepland.
    Wij hebben de binnenspeeltuin beloofd maar hopelijk gaan de maatregelen net als anders woensdagavond in en dan gaan we woensdagmiddag nog even dat ia gereserveerd

heb vrijdag al alles aan kdootjes voor thuis gehaald wat we niet online konden bestellen.

en gisteren avond de schoonfam even laten weten uiterlijk vandaag hun wensenlijstjes te willen zodat we optijd kunnen bestellen, vandaag uiterlijk

gok dat postnl en dhl flink druk krijgen en het mas we niet aan kunnen

Mammaaa vindt dit leuk.
  3. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Voor mijn man de kapper geregeld, stond voor zaterdag.. Maar morgen extra open omdat ze dit waarschijnlijk dichtgooien... :p

Mammaaa vindt dit leuk.
  4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Ik ga dinsdag snel mijn lenzen ophalen, wat al weken in de planning zit:roflmao: Alhoewel ik betwijfel of deze niet gewoon open mogen blijven. Denk het wel namelijk.
    Vraag ik me ook af van autodealers en de bouw enzo. Wat gebeurd daarmee? Gaat dat allemaal gewoon door?

Neuzeke en Mammaaa vinden dit leuk.
  5. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik heb alvast alle kerstcadeau’s besteld. En gisteren dierentuin bezocht.

Mammaaa vindt dit leuk.
  6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    mijn man is zaterdag nog even naar de kapper geweest. ik ga niets meer doen want ik werk, en de kinderen gaan naar school.

Mammaaa vindt dit leuk.
  7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop idd dat de opticiens open blijven. Tijdens de eerste lockdown aardig wat kinderen met kapotte brillen gehad, die ik maar naar een internetopticien heb gestuurd, maar ideaal is dat vaak niet. (En zelf heb ik ook nog een nieuwe lens nodig)

Qua bouw geen idee. Wij moeten nog wat spullen uitzoeken voor onze badkamerverbouwing in april.

Mammaaa vindt dit leuk.
  8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik fiets uit mn werk nog even langs de hema voor wat versiering voor de verjaardag van dochter aanstaande donderdag.

Mammaaa vindt dit leuk.
  9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Pakketten van dhl terug brengen naar het servicepunt hier in het warenhuis. Zijn retouren.

Mammaaa vindt dit leuk.
  10. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ohhh slimme! Ga ik ook doen!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Niets. En ik hoop dat de rest van het land dat ook gaat doen want om nou nog ff gezellig met zn allen te gaan staan hijgen in een drukke rij lijkt mij persoonlijk het meest onverstandige dat je nu kunt gaan doen als we willen dat de maatregelen snel minder worden :|:|:|:|:|:|:|

Marti, Lafelife, RoGiJuLi en 39 anderen vinden dit leuk.
  12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Vanmiddag nog even langs de kapper.
    Wilde woensdag gaan met zoon maar denk niet dat ze dan nog open zijn.

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb voor de zekerheid wat meer houdbare boodschappen in mijn winkelmandje gedaan, wordt vanavond bezorgd!
    De dierenwinkel is vandaag dicht voor extra hondenvoer helaas, hopelijk kan ik morgen even een extra zak halen en anders bestellen. En moet nog nieuwe pijnstillers hebben voor de hond, maar ga er toch wel vanuit dat dierenartsen open mogen blijven!

Verder hoef ik niets! Alles voor Kerst is al tijden in huis, de boodschappen worden volgende week dinsdag bezorgd en mijn zwager werkt bij een slagerij dus daar zou ik het vlees kunnen bestellen.

14. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Niets... ik moet werken, partner ook.

We zien wel hoe het loopt qua maatregelen. Ik had nog genoeg willen doen volgende week: cadeaus halen, primark...

Cadeaus doen we wel met oud en nieuw en de rest vind ik niet zo heel boeiend op dit moment.

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb gisteren nog even snel mijn gereserveerde boeken opgehaald bij de bieb. Verder moest ik naar de Appie en toen ben ik nog even snel de Action ingehopt voor inpakpapier en plakband. Cadeautjes ed heb ik allemaal online besteld maar ik ga niet online de hoofdprijs betalen voor een rolletje cadeaupapier. Vanmiddag nog even snel naar Ranzijn dier voor nieuwe waterplantjes en vissenvoer (beide waren sowieso al aan vervanging toe maar ik stelde het steeds uit door de drukte).

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ga dadelijk naar de kapper maar dat stond al heel lang gepland, plan altijd een maand of 3 de kapper vooruit dus toevallig dat ik vandaag ga dat komt goed uit. Daarnaast nog even een pakket terug brengen, en nog wat versiering halen voor mijn dochters verjaardag.
    Vanmiddag naar de notaris om de hypotheekakte te tekeken stond ook al gepland dus dat komt goed uit dat dat vandaag nog kan.
    Mijn man gaat morgen naar de kapper die heb ik gisteren wel verplaatst eigenlijk zou ik hij zaterdag moeten maar dat gaat m niet worden ben ik bang.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh ja en ik hoop dat ze bellen dat mijn bestelde espresso machine binnen is. Vandaag of morgen zou deze binnen komen dan kunnen we in elk geval lekker koffie drinken als we toch thuis zitten :)

18. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik heb vrijdag een afspraak bij de kapper. Zal wel niks meer worden. Maar dan gaat de kapster weer van die setjes verkopen om je uitgroei bij te werken in de goede kleur. Dus dat komt wel goed.

Kado's heb ik al lang in huis.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Niks bewust gedaan, maar achteraf blij dat ik van het weekend al het afscheidscadeautje voor zoon zn juf gehaald heb. Wilde ik woensdag doen, maar ik was er toen toch dus meegenomen.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zaterdag naar intratuin geweest zodat de kinderen hun foute kerstbal konden uitzoeken. We waren er rond half 10 en toen was het nog heel rustig.
    Vandaag nog even naar de action om oase te halen voor de kerststukjes en het tuincentrum voor mos en takken.

Deel Deze Pagina