Wanneer niet meer inbakeren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Honingbij, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honingbij

Honingbij Lid

10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Hallo allemaal,

David slaapt al vanaf dat ie geboren is in een soort van inbakerdoek (kant en klaar met klitteband, werkt geweldig). Overdag slaapt hij op zijn buik, gewoonweg omdat hij los op zijn rug niet kan slapen. Binnen no time zwaaien zijn armen ergens tegenaan en is hij weer wakker. Toch denk ik: dat moet toch een keer overgaan...je kunt je kind toch niet blijven inbakeren tot hij 3 is?

David is nu bijna 3 maanden en ik vraag me af wanneer hij gewoon rustig op zn rug kan slapen zonder inbakerdoek.....

Iemand ervaring?

Groetjes
    Honingbij

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    mijn zoontje van4 maanden heeft tot 2 weken geleden ingebakerd geslapen. je kan het volgende proberen, zo werkte het bij mij wel: je vervangd de inbakerzak door een slaapzak niet zijn armen er in doen en stoppt hem met armpjes en al onder de dekens of lakentje (dat moet wel zo Strak liggen tot net onder zijn kin dat hij moeite moet doen om los te komen. Lukt dit na een dag niet weer in de inbakerzak en over 2 weken weer proberen grote kans dat hij er wel aan toe is ik ben ook een maand bezig geweest en hij slaapt nu weer in zijn patroon alsof hij in de doeken slaapt alleen dan zonder

Deel Deze Pagina