Welke autostoel (van maxicosi) en waarom?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door goldy, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn op zoek naar een autostoel maar weet niet goed welke ik moet nemen. We willen er wel een van maxi cosi en dus de keuze uit de Priori sps, Priori xp, pearl, tobi, axiss. Welke autostoel hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb een topic geopend bij verzorging en veiligheid, wij twijfelen tussen de priori xp en de tobi

pearl valt af omdat je daar een familyfix bij moet kopen en de axxis vind ik echt een lomp er zwaar ding

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

maxicosi tobi.. gewoon goed uit de testen en betaalbaar. Nu een Rodi Air protect om dezelfde redenen

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hebben de axiss. De draaifunctie vinden we echt ideaal. Vind m niet lomp en zwaar oid.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier de Pearl in combinatie met de familyfix.
    Hebben hem nog niet in gebruik maar de familyfix met de mc. bevalt goed

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat. ding komt ook goed uit de test

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja wij hebben dus een family fix dus zou ik de pearl wel kunnen nemen. Maar omdat je zo veel verschillende hebt twijfelen we.. weet het gewoon niet meer haha..

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben een Tobi maar achteraf zou ik toch liever de Axiss hebben gehad, vanwege die draaifunctie. Ik buts heel af en toe wel eens met zijn bolletje tegen de auto bij het erinzetten. :)

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hadden de Priori SPS. Erg goed bevallen en niet een overdreven dure stoel. Hij is meestal in de aanbieding voor €99,-. Nu overgegaan op een grotere stoel, omdat de Priori maar tot 18 kg gaat en onze meid er een eind met haar koppie bovenuit stak. We hebben nu de Maxi Cosi Rodi.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben de Tobi. Hij komt goed uit de testen en ik vind hem erg mooi. De Pearl vond ik ook erg mooi, maar omdat die niet in de gordels kan wilde we deze niet. Dus daarom is het de Tobi geworden. Ik vind het een erg fijne stoel.

11. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zweer bij de axcis
    ten eerste is de draaifunctie erg handig bij het in en uitstappen, niet alleen voor je kind maar ook voor jou en je rug.

ten tweede kan je deze in slaapfunctie zetten en deze stand 'ligt' het meesst dan andere stoelen

hij is heel stevig, zit goed vast in de auto. Ik kan hem alleen maar aanraden en is zeker zijn geld waard

veel succes met je zoektocht

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier de Tobi. Fijne stoel. Ze zat hier ook beter in dan in de priori.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is de Tobi makkelijk te bevestigen? Wij zullen hem regelmatig over moeten zetten naar een andere auto..

14. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    wij hebben 2 auto's en daarin allebei een priori. hele fijne stoeltjes! in de tobi zit een hoofdverkleiner, maar die kun je voor de priori los erbij kopen voor een tientje. en dan scheelt het toch even 70 euro per stoeltje! nou beknibbel ik niet op de veiligheid van mijn kind maar in deze zat ze ook veel beter. De tobi is erg smal en ons meisje niet hihi. ben erg tevreden en ze komen ook prima uit de test.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier bevalt de Axiss super!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier allebei de tobi, IDEAAL... vooral de gordels die wegdraaien zijn ideaal...fijne stoeltjes en hij zit erg goed in!

Deel Deze Pagina