Wanneer niet meer uit n fles drinken?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jucade, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wie geeft haar kleine van ong 16 maanden nog de fles en geen (tuit) beker? Justin moet er echt echt echt nog niks van weten. :( Ook op t kdv gaat dit niet zo goed. We stimuleren het echt wel hoor, maar zou hij t dan nog echt niet kunnen of zou Justin de fles gewoon 'makkelijk' vinden ofzo? Hij kan ook pas sinds 2 maandjes de fles zelf vastpakken en voorheen (sommigen weten dit) dronk hij super super slecht. :( Moet ik het nog even zo laten of zeggen jullie dat het toch echt anders moet? Oja hij drinkt ook nog liggend, want zittend begrijpt hij niet (staand).

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Wij geven nog de fles (sochtends en avondmelk uit fles)...

De tussendoordrankjes zoals thee , water en diksap ed gaan uit een Nuby antilekbeker en uit zijn/mijn beker...

Maak je geen zorgen ; mijn nichtjes van 3 en net 2 drinken ook nog uit de fles hun melk (maar drinken ook uit beker)

Justin vind het denkik gewoon heel lekker nog; mag best toch!

3. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Maak je niet druk, komt vanzelf.
    Die van mij drinkt ook nog 2 flesjes bv bij de oma's, wat maakt dat nou uit?

Ik oefen wel met een gewone mok, veel knoeierij natuurlijk,maarja als je daar zelf geen probleem van maakt, is er ook geen probleem.

4. Niet meer actief

overdag heeft danisha een rietjesbeker of pakjes drinken en savonds voor het slapen gaan een fles... danisha snapt ook nog niet dat ze een beker om hoog moeten houden om te drinken dus gewone bekers of tuitbekers wil hier ook niet helaas

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hier ook heel probleem met de drinkbeker gehad nu drinkt ze net eindelijk uit de beker wel antilek krijg ik gisteren op het buro te horen dat dat ook weer niet goed is omdat ze dan nog moet zuigen....
    ja daaag eerst dit maar evenzo en dan iedere keer uit beker proberen ...

ohw ja zij krijgt haar pyjamapapje savonds ook nog uit de fles want ze drinkt zich in slaap en dit doe ze tussen de middag ook met melk dus ze krijt nog 2 keer de fles heel soms ook weleens vaker.....
    denk dat ze het gewoon lekker vind...

6. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

Jan 24, 2008
    176
    0
    0
    Sjoerd krijgt 's morgens nog een half flesje, de rest gooi ik door de pap. Verder geen fles meer hier. Ik heb zo'n Nubby beker met een rietje en dat gaat echt erg goed. Hij hoeft dan die beker tenminste niet helemaal om hoog te tillen, want dat ging voor geen meter...

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Komt vanzelf hoor! Lekker zo doorgaan en af en toe oefenen met verschillende bekers.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    HIer 's morgens en 's avonds nog lekker (koe)melk uit een flesje, overdag drinkt ze alleen uit een beker of een glas, tuit/rietjesbekers kan ik zo weg doen, die mot ze niet.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo drinkt ook nog heerlijk uit een flesje hoor! 's Ochtends zijn melkje, overdag zijn sapjes en óók 's avonds nog zijn melkje...
    Het zal allemaal vanzelf wel een keer goed komen. Intussen wel door stimuleren (zeg ik, die dat tot nu toe nog helemaal niet echt gedaan heeft :) ) Ga er vanaf vandaag denk ik ook maar eens mee beginnen hahaha.

10. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier nog 1 fles...alleen 's avonds, de rest uit een tuitbeker

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Hier de ochtend en avondmelk nog lekker uit de fles hoor.

Overdag drinkt hij zelf uit een tuitbeker (avent), een pakje drinken (waarvan ik het rietje vasthoud) en af en toe uit mijn glas/mok een beetje, wanneer ik hem vasthoud. Als ik hem zie kiepen met die tuitbeker denk ik "laat hem nog maar niet met een gewone beker proberen haha" hij gooit zijn hoofd en beker achterover hahaha.

Komt vanzelf een keer goed. Lekker laten doen Patries.

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Sofie krijgt denk ik nu 6 weken ofzo geen flessen meer. Ze snapt een tuitbeker niet dus drinkt ze nu uit een gewone beker of met een rietje.

Eerst moeten we dit steeds voor haar doen maar nu kan en wil ze het ook vaak wel zelf doen, wel een kliederboeltje :) Als we er even niet bij staan/ zitten dus alleen water, hihi

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    grappig om te lezen noa snapt niet dat ze aan een rietje moet zuigen en houd de fles juist omhoog :) . voor haar dus wel een tuitbeker.

14. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    britt heeft vanaf ruim 9mnd al geen fles meer...
    Ook ik had een drink probleem zoals je weet...
    Ik ben het in een rietjes beker gaan geven en dit ging super......maar tleek leuk:)
    Zins een week gooit ze dat ding ook aan de kant en drinkt ze weer heel weinig..

15. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Lynn kreeg sinds 9 maanden nog maar 1 fles, de avondfles.
    Deze fles is er nu ook af vanaf ze 18 maandjes is. Ze krijg nu een tuitbeker melk voor het slapen gaan.

Maar als je zoontje andere bekers niet wil, zal ik lekker die fles nog blijven geven (en ondertussen wel bekers aan blijven bieden, natuurlijk....ooit hebben ze het door)

16. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bedankt voor jullie antwoorden! We blijven t zo nu en dan proberen en als t cb zegt dat t 'slecht is' oid, jammer dan..

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Hebben ze dat gezegd dan? Mijn neefje is bijna 4 en drinkt nog 2 a 3x per dag uit een fles. Dus ja wat is slecht, uit een fles drinken, of helemaal niet drinken ... keus lijkt me snel gemaakt.

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Thyron krijgt nog een ochtend en avond fles.
    In de middag drinkt hij uit een oefenbeker, daar zijn we vorige week mee begonnen.

Share This Page