gehoortest aan linker ook geen reactie!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bizzy, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Vandaag voor het eerst naar cjg geweest voor onze kleine meid haar gehoortest.
    Rechts gaf het apparaat gelijk een piep van goed links bleef stil zelfs met ander dopje!
    Ik ben zo bang dat haar oortje niet goed werkt.
    Wie herken dit en was het alsnog goed??
    Volgende week moet ik terug komen met haar.

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ja hier. 2e en 3e test ook niet goed. Toen naar audiologische centrum conclusie eenzijdig zeer slechthorend na een half jaar terug.. Niks meer aan de hand! Echt een opluchting moet ik zeggen.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier ook, tweede keer na drie dagen en toen gewoon goed. Moest ff wat olie druppelen bij haar, er zat waarschijnlijk vuil in.

4. jodi0909

jodi0909 Actief lid

17 apr 2014
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontje hebben ze twee keer getest met de dopjes en twee keer was zijn rechteroor niet goed. De derde keer is de test gedaan met gevoeligere apparatuur, niet met dopjes maar met van die plakkers (weet even niet hoe die dingen heten) op het voorhoofd, in de nek etc en toen was het wel goed. Het niet slagen van de eerste twee testen kwam waarschijnlijk door vuil in het oor en omdat mijn zoontje wat snotterig was en zwaarder ademde daardoor.

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ze niest idd behoorlijk veel dus ik hoop dat het maar een verkoudheidje is.
    daarbij straks naar het zh voor zware reflux klachten...arme meid is nog geen 2 weekjes oud!!!
    Mijn moederhart huilt

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier ook eerste keer niet goed. 2e keer gelukkig wel. zat waarschijnlijk vuil of vruchtwater in haar oortje. moesten toen 3 dagen goed masseren en dag van test niet in badje. Toen ze 2e keer kwamen was het gelukkig wel in orde.

7. CMJ

CMJ Lid

30 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik begrijp je gevoel heel erg.
    Bij ons moesten we ook de uitgebreide test doen in ziekenhuis, omdat de test niet goed was. Blijkbaar was hij al niet door eerste test gekomen net na geboorte in ziekenhuis (hadden ze ons niet eens verteld!). Bij tweede test was hij duidelijk verkouden, kapje om zijn oortje werd ook helemaal vochtig. Dus ik had zelf al het vermoeden dat dat het geval was, maar ze gaven toen aan dat ze daar niets mee konden doen en ik werd daardoor wel onzeker. Bij de uitgebreide test in ziekenhuis bleek alles goed te zijn. Dus niet de moed opgeven....hoeft niets te zijn!

8. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hebben het hier ook gehad. Een week later was het gelukkig goed maar je zit toch in spanning

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook bij de jongste. Eerste test bij het ene oor geen reactie, heel vaak geprobeerd. De week erop: meteen bij de eerste keer een piep terug. Dus maak je niet teveel zorgen.

Deel Deze Pagina