Dag Dames, Ik lees bijna overal dat mensen in de ochtend misselijk zijn. Bij mij is het juist andersom, ik heb in de ochtend niet veel last maar in de loop van de dag krijg ik juist klachten, gaat me buik rommelen en zet hij op en gaan me borsten pijn doen. Ik ben net 4 weken. Herkenbaar bij iemand?
Een beetje. Misselijk ben ik niet echt geweest, maar als ik misselijk was dan was dat inderdaad niet in de ochtend maar bijvoorbeeld van een bepaalde geur. M'n borsten waren in het begin heel gevoelig, zo 'wist' ik ook dat ik zwanger was want dat had ik nooit. Volgens mij heb ik wel dagen gehad dat het iets minder was..maar ja..het is voor iedereen anders! Als je niet/nauwelijks/andere klachten hebt is het niet zo dat het niet goed zit. Het rommelen in je buik, kunnen dat misschien je darmen zijn? Je stoelgang verandert door de zwangerschapshormonen namelijk.
Bij mij is het ook zo dat het per dag verschilt wat ik voel, dan erg opgezette buik en volgende dag weer niet en me borsten zijn ook dan wel en dan niet gevoelig, geen pijl op te trekken..
Bij wie is dit nog meer? Dat je rond de 1e week dus eigenlijk drie weken zwangerschap soms wel en soms geen klachten hebt?
hoi prisjuh, ik heb in het begin niet veel last van mijn borsten gehad..pas vanaf week 6/7 begon het en daarvoor zei ik nog hard oooh ik heb nergens last van..overdag ging het redelijk savonds werd ik misselijk en heb ook weken niet echt warm kunnen eten.. nu sinds 12/13 weken is dat zo goed als weg en kan ik goed eten alleen geen behoefte aan vlees, borsten doen ook nauwelijks pijn. ook heb ik in het begin rommelende darmen gehad, kon de ene dag moeilijk naar de wc soms 2 dagen niet en dan weer een dag een aantal keer..hihihi maar dat hoort er allemaal bij..stoelgang wisseld hier nog steeds.. hopelijk heb je hier wat aan..
Ik ben ook pas 4 weken. Bij mij is het ook zo dat ik er in de loop van de dag steeds meer van merk. M'n borsten zijn de hele dag wel gevoelig. 's Avonds ben ik behoorlijk misselijk, daar heb ik 's ochtends bijna geen last van.
@Prisjuh: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb het ook hoor. De term ochtendmisselijkheid slaat bij mij nergens op. s Ochtends voel ik me weliswaar ook niet top, maar zo rond etenstijd wordt het pas echt een vrolijke boel en tegen bedtijd is mn misselijkheid meestal op zn hoogtepunt en eindig ik vaak met een aantal innige omhelzing met mn inmiddels goede vrienden de wc-potten... Mn borsten zijn al een tijdje niet meer zo gevoelig, maar ook die deden s avonds meer pijn dan s ochtends. Volkomen normaal dus lijkt me, enneh... het kan dus nog een tijdje zo doorgaan .