Het lijkt er wel steeds meer op dat degenen die verder zijn in hun zwangerschap eerder de uitslag hebben... Meer testmateriaal in het bloed te vinden waarschijnlijk.
Ik ben afgelopen maandag de 21e geprikt in het universitair ziekenhuis in Antwerpen. Zij doen het onderzoek zelf, dus hoeft niet opgestuurd naar america. Iemand ervaring met de wachttijd daar? Ik krijg telefonisch bericht.
Goh Prulletje, wat is dat wachten killing he! Hier een maand geleden bij Gendia geweest. Maandag geprikt en vrijdag (dus 4 dgn later) de uitslag. Hoop heel erg voor je dat je morgen een mooie uitslag krijgt. Ik kreeg de mail trouwens savond, om 20.50u, dus als je morgen voor 5en nog niks gehoord hebt, kan het toch echt nog komen.
We weten het!! Alles is helemaal in orde gelukkig! Om 12.42 hebben we de mail gehad vandaag. Zal straks het geslacht vertellen, eerst de familie haha. Stel dat er iemand meeleest...
Hier gisteren ook een goede uitslag gehad!!! Helaas kregen ze het geslacht niet door, maar dat zien we wel op de echo. Ben zo opgelucht