Hay ik heb een vraag ik was 31 Jan voor het laatst ongesteld en 11 en 12 febr een positieve ovulatietest. 2 dagen eerder dan normaal. Verschuift dan ook je NOD naar 2 dagen eerder? Mijn cyclus is 28 dagen. Wanneer is dan nu mijn nod? En wanneer kan ik op zn vroegst testen? Want ik ben vandaag 8dpo en test is negatief maar misschien test ik te vroeg ivm vroege positieve ovulatietest? (Hoop ik eigenlijk)
Uitgaande van je ei uiterlijk 14 feb, ben je nu 7 dpo en nog erg vroeg. Niet raar dus dat de test nog negatief is. Ik zou over 2-3 dagen weer testen. Dan ben je 9-10 dpo. Wanneer jouw nod is, is afhankelijkvan de lengte van je lf. Maar uitgaande vh gemiddelde van 14 dagen, zou je nod op 28 feb zijn.
Nu je het zo uitlegd snap ik het helemaal. Ik dacht dat 13 febr eisprong was maar je moet max van 48uur nemen. En klopt mijn lf is 14 dagen dus 28 is mn NOD dan ben ik vandaag 'gelukkig' te vroeg met testen. Dank je voor je uitleg!
Aangezien je 2 dagen een positieve test had zou ik 48 uur rekenen na je eerste positieve test.. 14e 1dpo dus vandaag 8dpo
Dit dacht ik dus ook altijd. Zo rekende ik altijd. Maargoed we zien t wel. Ik ga proberennn morgen over te slaan met testen.