Ik snap niet zoveel van je berichten, sorry. Probeer je zwanger te worden ondanks dat je partner gesterilliseerd is? Gisteren postte je dit namelijk: Hallo Weet hier iemand hoe lang een man nog vruchtbaar is na sterelisatieEn of er nog mensen zijn die toch nog zwanger zijn gewordenAl vast bedankt Of ben je bang per ongeluk zwanger te zijn geworden doordat jullie te snel na sterillisatie weer sex hebben gehad? Ik zie ook niks op je testje, dus denk niet zwanger. Anders over een paar dagen nog eens testen. Hoe lang ben je al overtijd?
Ja hij heeft gezegd dat ik nog een kans heb tot ze niet meer leven dus hoop ik natuurlijk dat het nog lukt in die tijd
Dacht dat ik iets zag maar ben niet zeker gisteren zag mijn vriendin ook iets op een andere test het is nu een test van Multipharma zelf
Hij is niet echt overtuigd over een derde maar wil het lot laten beslissen en het is niet echt met mijn volle goesting dat hij het geeft gedaan de eerste week is er veel ruzie geweest maar is wel de papa van mijn 2 zoontjes dus laat het lot maar beslissen bet is nu toch gebeurd,ben blij dat ik het eens kwijt kan
Dat meen je! Nou daar zou ik ook behoorlijk boos over zijn geweest. Het duurt ongeveer 3 maanden voor er helemaal geen levende zaadcellen meer in het sperma zitten.
Oké, dat is wel heftig! Zeker als het niet in goede samenspraak gaat! Ik hoop het beste voor je! En mocht het niet lukken hoop ik dat jullie samen rust daarin kunnen vinden! Voor nu nog even succes!
Heb ook behoorlijk boos geweest heb hem vanalles naar zijn kop gesmeten en als ik er aan denk begin ik opnieuw te koken