na mijn miskraam afgelopen zaterdag gaan we het gewoon weer proberen. We mochten van de vk weer snel zwanger worden. Rene en ik hebben er lang over gepraat.. of ik nog een keer ongesteld zal worden of gelijk gewoon weer proberen. Omdat we echt graag kinderen willen, gaan we het toch gelijk weer proberen. Ben nu al gestopt met vloeien en dat vind ik best snel eigenlijk...
Hey Cassanie, Ik weet precies hoe je je voelt.. ik heb vorige week woensdag een mk gehad en ik stop nou een beetje met vloeien. Heb nou eigenlijk alleen nog wat bruinverlies Wij willen ook zo snel mogelijk weer proberen zwanger te worden. Het liefst gelijk deze maand weer en we hopen natuurlijk ook dat dat gaat lukken. Cassanie, zorg er wel voor dat je dit wel goed kan verwerken en je verdriet van het verlies niet wegstopt want dan krijg je er later last van. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor jou (en voor mij natuurlijk ook) dat je erg gauw weer zwanger bent Groetjes Liesje
ik wens jullie heel veel su6 en sterkte heb zelf in sept 2006 een MK gehad en idd je moet het goed voor jezelf verwerken anders kun je niet verder wij zijn weer volop bezig met de volgende ronde en hopen ook dat het eens raak is dat kleine wondertje wat zo welkom is liefs kaley
Mijn vriend en ik praten/huilen er veel over en op die manier verwerk ik het ook. Ik ben nu mijn zwangerschapsagenda aan het afmaken met een mooi verhaal.. Heb een mooie doos gekocht en daar gaat het boek in met de eerste kleertjes die ik gekocht heb, en de eerst zwangerschapstest. Heb ook een mooie vlinder neer gezet bij het graf van mijn schoonmoeder voor mij heeft het daar ook een plekje.. ik denk er elke dag aan en dat zal ik de rest van mijn leven blijven doen.. weg stoppen doe ik het zeker niet
Ik was 10 weken en ik hoop dat ik deze maand weer direct zwanger mag worden, ik ga in ieder geval heeeeeeeeeeeel erg mijn best doen
Liesje en Cassanie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie dit verlies een mooi en goed plekje in jullie hart kunnen geven. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden!
Hey Cassanie! Ik hoop voor jullie dat het heel snel weer raak is meid! Als jij er een goed gevoel bij hebt moet je er gewoon voor gaan. Hebben wij ook gedaan en zie banner! Kuz Sizzel
hej lieve meid, ik snap dat jullie gelijk weer doorgaan, ik heb helaas ook 2 miskramen achter elkaar gehad, was gelijk na 1e mk weer zwanger maar dit ging helaas ook weer fout. Wij zijn ook gelijk weer doorgegaan met proberen. Bij de eerste mk stopte ik ook best snel met vloeien maar ong 3 dagen later begon ik weer te vloeien, toen ik daarna voor controlle echo naar de vk ging vroeg ik hoe het kan en ze zei: dan is waarschijnlijk bij de eerste bloeding het vruchtje niet afgekomen en blijft je baarmoeder werken tot het eruit is. Nou mijn baarmoeder had zijn werk goed gedaan want was mooi schoon van binnen. Bij de tweede heb ik een week gebloed. Maar iig meis ik wens je heel succes en hoop voor je dat jullie weer snel en gezond zwanger zijn