Hoi hoi, Zal er even bij zeggen dat ik vandaag op CD 65 (in maand 8 dus zou geen ontpillen meer moeten zijn, maar oke) Nu heb ik vanaf dinsdag al pijn net boven mijn rechter lies.. en écht pijn.. lig nu al 4 dagen in bed en zelfs dan doet het zeer. Ook voelt heel mijn buik heel strak aan en rond mijn navel brandt het zo nu en dan van binnen.. Ook pijn bij mn venusheuvel ook dat komt en gaat.. Ben al 3x bij de HA geweest en hij weet niet wat het is, maar heeft mij pijnstillers gegeven (die je niet eens mag slikken als je zwanger bent of binnenkort zwanger bent/wil worden, terwijl hij weet dat we bezig zijn).. Mijn vraag is dus of iemand dit herkent en mij misschien verder kan helpen Want het is echt niet leuk meer en weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om een echo van mn buik te laten maken.. Mijn bloed is trouwens getest op ontstekingen en die zijn er niet ook nier en lever functie zijn goed net zoals mn schildklier... Een groot raadsel......
Zeg tegen je huisarts dat je het niet vertrouwd en dat je een verwijzing naar het ziekenhuis wilt! ook kun je vragen of hij andere pijnstillers heeft.
Ja klopt.. maar hij vond een doorverwijzing niet nodig en denkt niet dat het aan mn eierstokken ofzo ligt. En de pijnstillers helpen niet.. Dus wil zo en zo andere maar denk dat niets helpt van paracetamol en ibriprofen helpen ook al niet.... Maar vind het wel een beetje nalatigheid van de dokter dat hij mij dat soort pillen voorschrijft...
mmm...vervelend zeg en wat raar dat je huisarts je zulke pijnstillers mee geeft... maargoed, al getest? al je zeker weet dat je niet zwanger bent zou je de pijnstillers kunnen slikken. Verder zou ik een doorverwijzing willen hebben naar een andere.. arts... misschien dat je er dan achter komt wat je mankeert.. succes in elk geval, liefs
Het is in iedergeval goed dat ze geen ontstekingswaarde hebben gevonden maar als jij die pijn blijft houden. En als hij denkt je eierstokken zou ik zeker een verwijzing vragen!
o sorry niet goed gelezen hij denkt niet aan je eierstokken, misschien je eileiders? Je kan ook naar de huisartenpost gaan kom je ook bij een andere arts terecht.
Ikzelf denk dat t mn eierstokken zijn... Op de huisartsen post was de dokter in twijfel of het een ontsteking was.. dat is het dus niet.. en de andere optie was dat er bloed was vrijgekomen tijdens mn eisprong of van een cyste.. maar ze zei alleen als ik me beroerder ging voelen moest ik naar de dokter.. Weet ook niet of bloed in je buik/lies pijn doet en dan zolang... Wat zou er gebeuren als ik naar de spoedeisende hulp zou gaan?? Zou ik dan wel een echo krijgen of is naar de spoedeisende hulp gaan iets te voorbarig?? Ik heb dinsdag getest en ben niet zwanger.. maarja als het dus wel mijn eisprong is geweest wat best zou kunnen want dan hebk gwn 1 menstruatie overgeslagen.. en stel dat ik zwanger ben... durf het toch niet meer te slikken want het kan schade brengen aan het vruchtje.. Moeilijk..moeilijk..maar ik ben erg bang dat er iets niet goed is en mijn man ook.. maar hij weet ook niet wat we moeten doen.. Ff vraagje als het een bbz is hoor ik wel een positieve test te hebben toch?? (manlief is daar bang voor..geen idee waarom..hij weet waarschijnlijk niet eens wat het is hihi )
Dat zou ik niet weten, maar als je echt pijn hebt moet je gewoon gaan! Ik ga normaal ook niet zo snel naar de dokter maar vorige week had ik ook pijn in mijn buik hele buik onder mijn navel kramp die kwam en weer wegging en pijn bij vrijen. Huisartsenpost geweest 4 uur onderzoek bleek ik een ontsteking aan mijn eierstokken te hebben heb 4 dagen in ziekenhuis gelegen! Wil je niet bang maken, maar wil alleen maar zeggen dat je gewoon moet gaan!
Zo dat is ff schrikken dan!!! Wel goed dat ze zoveel tijd voor je hebben genomen!! Maarja wel minder dat je meteen 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven.. Jeejtje zeg!! Ik kijk het nog even aan, het was vandaag wel weer erg extreem..(de pijn) dus maybe dat ik morgen maar weer ga.. Ben nog nooit zo vaak bij de HA geweest.. maar goed..Dank je voor je reactie in ieder geval!
ja ik ga normaal niet zo snel naar de dokter maar op aandringen van manlief ben ik toch maar naar de huisartsenpost geweest zondag. succes en bij twijfel gewoon gaan! De dokter kan zich ook vergissen.
Hoi, ik heb even op google gekeken en het kan dus zijn dat als je een bbz hebt, je toch negatief test! Heb je ook last van bloedverlies? Dat blijkt ook een klacht te zijn bij bbz.
Hoi hoi, Wilde toch nog even laten weten waar de pijn nu vandaan komt... Ik heb lang door moeten drammen maat gisteravond is er een inwendige echo gedaan en het blijkt dat ik een grote cyste heb op mijn eierstok... Iets minder goed nieuws, maar ben wel blij dat ik gelijk had en er iets niet goed zat in mijn lichaam!! Nu woensdag naar de gyn en dan hoor ik het wel weer verder..... Spannend.. De cyste moet er iig uit! Thnx voor de reacties
Goed dat je hebt aangedrongen!! Stom eigenlijk dat ze je gewoon niet serieus nemen, alsof je alles verzint ofzo? Succes in ieder geval bij de gyn!
Hallo Keltje1, Ik heb dit onlangs ook gehad. Was 's nachts wakker geworden met echt heel erg hevige pijn in mijn buik, dokter gebeld en die zei dat ik rechtstreeks naar de spoeddienst moest, daar aangekomen hebben ze verschillende onderzoeken gedaan inwendige echo, scan's, ... en toen kwamen ze erop uit dat mijn appendix ontstoken was en dat ik een gigantische cyste had op men rechtereierstok (7cm op 4cm, dus echt wel super groot!) Was wel even heel erg schrikken! Moest dus ook onmiddelijk geopereerd worden omdat ik kans had dat mijn appendix ging springen! Ze hebben die dag dus men appendix uitgehaald maar aan de cyste konden ze nog niks doen omdat er anders kans was dat de ontsteking van mijn appendix zich ging verspreiden naar men baarmoeder en dan zouden we nog verder van huis staan! Ben dus 2 maand daarna opnieuw geopereerd geweest om de cyste te verwijderen. Heb behoorlijk veel pijn gehad die periode maar ben echt wel blij dat ze die cyste ontdekt hebben want had daar dus totaal geen last of pijn van maar het kon wel mijn kansen om zwanger te worden verkleinen. Heel veel succes met de aankomende operatie! Groetjes Joke
Dank je jojo.. Kun jij mij misschien een beetje vertellen wat ik kan verwachten?? Was het bij jou een kijkoperatie?? Wat dat zijn ze bij mij van plan.. Ik weet niet hoe groot mijn cyste is.. maar de gyn vond hem groot.. dus geen idee dat hoor ik woensdag pas..