Hai meiden ! Vorige week woensdag had ik vanwege buikklachten een echo. Dus hij keek ook even naar mijn baarmoeder, daar zag hij verdikt baarmoederslijmvlies. Dus hij zei dat het einde van de cyclus eraan zat te komen. Terwijl ik pas op dag 21 zat ! Dus misschien toch een eerder ei ?? Nu weet ik alleen niet wanneer mijn NOD is.. Wie kan mij helpen ?!
Ik had dit ook eens, tijdens de inwendige echo zag de gyn dat ik verdikt baarmoederslijm had. Voorteken van de ongie dus ik werd een week later ongie op mijn NOD. Dus ik denk dat je cyclus gewoon verder loopt meis. Je baarmoeder gaat na een niet bevrucht eitje al werken.
Hey meiden, Ik vraag me ook af wanneer ik mijn nod zou hebben? Na het stoppen met de pil heb ik een cyclus van 26 dagen en 23 dagen gehad dus weet niet van hoeveel dagen ik nu uit moet gaan. Ik ben op 21 april ongi geworden. Liefs Nel
@ vlinder, maar hij zei ook dat verdikt baarmoederslijmvlies ook een zw-schap kon betekenen? En volgens mijn banner moet ik nog 9 dagen, terwijl hij zei dat ik vlak voor mijn ongi zat..?
Volgens mij zegt dat niet zo heel veel. Maar een het zou ook een zwangerschap kunnen betekenen. Ik zou gewoon lekker je banner aan houden en niet te veel gaan gokken op het woord van de dokter, want ook dat zegt niet altijd alles ! Vertrouw op je eigen lijf.