Mijn eerste cyclus duurde 24 dagen, mijn tweede cyclus duurde 62 dagen.. Nu zit ik op dag 30 van mijn 3e cyclus.. Ik heb zondagochtend een testje gedaan, deze gaf een licht streepje.. Vandaag een testje gedaan, daar zag ik eigenlijk niks op.. Ik ben benieuwd wanneer ik weer mag gaan testen?? Heb ik nog wel een kans dat ik zwanger ben?? Of nog kan worden deze cyclus Kan iemand mij hier misschien mee helpen??
Ik zou over 2 daagjes nog een testje doen. Als je zwanger bent dan heb je over 2 daagjes weer meer HCG hormoon en heb je kans op een duidelijkere posi test. Je 2e cyclus was wel veel langer dan de 1e. Als de volgende test niet posi is dan zou ik uitgaan van je langste cyclus of als je over een week niet ongie bent weer een testje doen. Succes meid.
Weet je wanneer je ei is geweest? Dat is namelijk wel erg handig om te weten. Ik zou zo'n 14 dagen na je ei proberen te testen, dat zou dan ook je NOD moeten zijn.. Succes meid!
Ik heb werkelijk geen idee.. Heb heel vaak last van mijn onderbuik.. En kan daar een eisprong niet aan onderscheiden.. Zou het kunnen dat er iets met me aan de hand is? Waardoor het allemaal niet zo goed werkt?? Ik word zo onzeker van die onregelmatige cyclus..
Ben je net gestopt met de pil? Als je net stopt met de pil kan je lichaam even in de war zijn en je cyclus dus ook. Dit noemen ze ontpillen.
Het is misschien goed om bij zo'n onregelmatige cyclus op zoek te gaan naar je eitje, door middel van temperaturen of ovulatietesten (of beide..). Dan weet je ook wanneer je het beste kunt klussen, en wanneer je weer kunt testen. Verder is er nu echt niet te zeggen of er iets met je aan de hand zou zijn. Ga er maar niet vanuit, ik denk inderdaad ook dat het gewoon even ontpillen zal zijn.
Hoi medevlinder, Maar kan je tijdens het ontpillen en zo'n onregelmatige cylcus wel zwanger worden? Mijn vriend en ik vrijen nog steeds om de dag.. niet omdat het moet, maar gewoon omdat we het lekker vinden.. Liefs
Thanks Ben er ook blij mee Nu overtijd.. Dus OF mijn cyclus wordt helaas langer, OF ik ben zwanger, haha! Afwachten maar..