Lieve allemaal, Mijn naam is Mijon, 26 jaar. Inmiddels sinds een 6 maanden serieus aan het proberen zwanger te worden. Ik ben een vrij stevig iemand, BMI dus te hoog. Begin dit jaar begonnen om wat af te vallen. Ik had toen eigenlijk nooit een menstruatie, laat staan eisprong. Nadat ik zon 7 kg kwijt was kwam er bij mij spontaan een menstruatie. Toen aan het neuzen geweest hoe ik mijn cyclus weer wat regelmatiger kon krijgen. Dat heb ik gedaan door gebruik van teunis- en tarwekiemolie. afgelopen augustus een cyclus gehad van 49 dagen, september een cyclus van 36 dagen. Laatste menstruatie was 24 oktober, inmiddels dus op dag 30. Helaas nog geen ovulatie in zicht! Wel heb ik de vanaf dag 10 ovulatietesten gedaan en nog steeds bezig om mijn temp bij te houden. Alleen krijg ik deze cyclus geen inzicht in die ovulatietesten. Kunnen jullie eens voor mij kijken? ben benieuwd wat jullie hiervan denken! Groeten, Mijon
hallo, helaas nog geen positieve, ik raad je aan op de ovutesten van zwanger en kis te halen deze zijn vrij goedkoop en duidelijk.
hoi! dank je voor je reactie.... ik heb normaal ook de testen van sensitest, vergeten bij te bestellen, vandaar ik nu deze heb. sensitest bleef vorige week ook gewoon op 1 kleur steken. Uit mijn temp blijkt ook dat ik nog geen eisprong heb gehad.... test nog wel ff door helaas.... enig idee hoe het kan komen dat ik deze keer zo laat ben? heb ook geen idee of de testen nu aangeven dat ik tegen mijn sprong aanzit?