IUI, pregnyl en positief testen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jusi, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meiden, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: ik heb vanavond positief getest. Nu heb ik donderdag 14 februari nog pregnyl gespoten om mijn luteale fase te verlengen. (De IUI was op 9 februari).
    Afgelopen woensdag had ik getest, en ik zag toen een heel licht streepje, wat je eigenlijk alleen kon zien als je heel goed keek. Nu heb ik dus vanavond getest en dit streepje is net zo donker als de controlelijn.
    Mag ik er nu van uitgaan dat ik zwanger ben?
    Pff wat is het toch allemaal zenuwslopend zeg..!

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Lastig hoor, zo'n streepje die net zo donker is als de controlelijn. Heel vervelend, als je zo moet turen ;) Tja, ik weet het niet hoor ...

Gefeliciteerd he :)

3. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    ligt er aan meestal raden ze je aan 14 dagen na je I.u.i te testen ... dus als je i.u.i 9 Februari was en dit 2 weken later is ... zou ik nog aantal daagjes wachten .... en dan eventueel dinsdag / woensdag nog eens testen als die dan ook positief zijn . dan even je arts bellen ;)

Iig sterkte met de zenuwen ;)

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sorry als het zo overkomt dat ik jullie voor de gek hou. :)
    Ik vind het allemaal zo eng. Ik zal zo het geertgen eens bellen en dan hoor ik verder wel hoe en wat.

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Als je test van gisteren donkerder is als je test van woensdag, kan dat niet meer van de pregnyl zijn hoor!
    Dus ga er maar vanuit dat je zwanger bent...gefeliciteerd!!!!:)

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Een donker wordende streep betekend dat je hcg aanmaakt. Pregnyl breekt af . Dus bij deze gefeliciteerd!

7. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Ooooh Jusi wat spannend zeg!! Ik ga voor je duimen. Hoop zooooo voor je dat het gelukt is!!

8. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hoi Jusi,

Heb je het Geertgen al gebeld..? Wat zeiden ze daar?
    En heb je nog een keer getest..? Ben zoooo benieuwd of je al iets meer weet. Spannend hoor!

Ik zit nu trouwens in hetzelfde schuitje als jij...Heb vandaag een test gedaan met Clearblue Digital en daar kwam 'zwanger 1-2' uit.
    Op 14 februari heb ik de Pregnyl injectie gezet, dus 12 dagen geleden. Durf er daarom niet vanuit te gaan dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn...Heb er nu ook spijt van dat ik mezelf niet kon bedwingen vandaag :)

Liefs,
    Lonit

9. Hopen dat je één van de leuke verpleegkundiges aan de telefoon krijgt.. Toen ik vorige week belde vanwege mijn VMK en om advies te vragen werd ze alleen maar boos omdat ik op 14DPO al had getest, in plaats van op 16DPO.. Nu had ik ook wel de stomste doos van het hele GG hoor, maar toch.

Met een streep die even donker is mag je er écht wel vanuit gaan dat je zwanger bent meis. Gefeliciteerd!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Lonit, ja ik had gebeld, en gezegd dat ik zondagavond getest had ipv maandagochtend zoals mij verteld was.
    Dit was helemaal niet erg, de vrouw die ik aan de telefoon had moest er ook om lachen. ;)
    Maar ik werd meteen gefeliciteerd, dus het zal wel goed zijn dan.
    Ik heb niet meer getest, maar ik ben ook niet ongesteld geworden, dus ik zal dan wel echt zwanger zijn. :D
    Ik ben nog wel heeeel erg bang hoor, ik kan niet geloven dat deze zwangerschap wel goed zal gaan, dit is tenslotte al wél mijn 5e zwangerschap ondertussen.

Wat gaaf dat jij ook zwanger bent! Tenminste, pregnyl blijft max. 10 dagen in je bloed zitten als ik het mag geloven wat ik allemaal gegoogled heb. ;)

Shaddixx zie mijn antwoord aan Lonit. ;)
    En hoezo werd ze boos dan? Lekker menselijk zeg..

11. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Wow Jusi, wat geweldig!! Fijn dat ze zo leuk reageerden en je ook meteen feliciteerden. Geeft toch een klein beetje een wat zekerder gevoel. Maar ik kan me zoooo voorstellen dat je bang bent. Je hebt al zoveel voor je kiezen gehad waar het zwanger worden betreft. Ik duim voor je dat deze zwangerschap goed mag gaan!! Fingers crossed!

Ik durf het nog steeds niet te geloven. Na bijna 2,5 jaar had ik totaal niet verwacht om nog positief te testen. We sprongen echt een gat in de lucht. Maar nu overheerst het gevoel: wellicht is het de Pregnyl nog, komende vrijdag nog maar eens een keer testen. Heb wel al het ziekenhuis gebeld. De verpleegkundige reageerde heel leuk en ze zei letterlijk: "Neeeee joh, die Pregnyl is nu wel uit je lijf." Komende dinsdag mag ik langskomen en gaan ze een bloedtest afnemen. Maarrr....als ik dit weekend nog steeds positief test, dan ga ik er wel vanuit dat er een beebje zit. EINDELIJK! :D

Deel Deze Pagina