Hi dames, Eerste keer ovulatietesten. Zie hier mijn rijtje. Onderste is van net. Heb ik m'n piek gemist of kan ik die van gister als positief beschouwen? Vind het zo lastig die testen, sowieso om te letten op hoeveel je drinkt en wanneer je plast. Best een gedoe haha. Dank voor jullie advies alvast!
kan zijn dat je je piek hebt gemist ik had gisteren om half 1 een hele donkere streep. toen rond 3 uur nog eentje gedaan (had een gevoel van kan wel eens zo zijn) en toen had ik mijn knaller als test. en nu net eentje weer gedaan om half 1 en nog maar een heel vaag streepje. maarja kan ook maar zo zijn dat die nog een paar dagen later komt dus zou nog even doortesten. mijn echte knaller kwam pas ook aantal dagen later dan verwacht. Succes
Ik heb toen ik ovutesten gebruikte inderdaad ook een keer mijn piek gemist omdat ik maar één keer per dag testte. Mijn advies: zodra die iets donkerder wordt twee keer per dag testen. En inderdaad lang genoeg doortesten, misschien heb je wel een eisprong relatief laat in je cyclus. Succes ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Hi dames, nog bedankt voor jullie reacties en tip! Heb die dagen 2x per dag getest en zie hier m'n rijtje. Denk (en hoop) toch echt dat m'n piek rond test nr 10 is geweest maar dat ik hem net gemist heb. Testen zijn afgelopen dagen namelijk lichter geworden. Wat denken jullie? Hopelijk is het beetje te zien op de foto
De donkerste ziet er idd dag 10 uit. Ik had op dag 15 net zo een, maar mijn werkelijke posi is pas op dag 23 gekomen, had al het gevoel dat deze cyclus langer zou worden dan de voorgaande.
Hi Titske, Werden ze dan na de 15e ook eerst weer lichter en daarna pas weer donker? Of bleven ze donker? Fijn dat je m in ieder geval alsnog duidelijk hebt gehad!
Jaaaaah lastig hè die testen! Zoals ik t zie is die van dag 10 t positiefst maar ook weer niet dat t een knaltest is... Kan natuurlijk zijn dat je lichaam niet zo heftig reageert op ovulatietesten. Ik zat eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje. Had ook het idee dat ik mijn piek gemist had maar sinds gister loopt de test weer heel hard op!(terwijl hij 2 dagen geleden echt weer zo goed als wit was) zou gewoon doortesten en dan zie je t vanzelf wel. Wat je natuurlijk ook kunt doen is na je ongesteldheid om de dag klussen, dan weet je zeker dat je je eisprong niet mist. Maar daar moet je natuurlijk wel zin/ tijd voor hebben
Na cd 15 werden ze gewoon weer lichter en vanaf cd 20 liepen ze lichtjes op en die van 23 knalde echt