Test gedaan en nu?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aggi3j, Mar 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aggi3j

Aggi3j Lid

Mar 5, 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik zit met het volgende 13 dagen geleden heb ik IUI inseminatie gedaan, en ik hoorde en las dat je de 14de dag ongesteld zou moeten worden en dat je zondag ofzo mocht testen omdat je dan overtijd zou moeten zijn... Is dat zo?
    Ik heb gisteren een test gedaan en die was helaas negatief...Kan het zo zijn dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn over paar dagen, of moet ik de hoop opgeven en denken dat ik ongesteld ga worden..

Wie heeft het weleens gehad dat je 1 dag van te voren voordat je ongesteld moet zijn getest had, maar na paar dagen weer teste en zwanger bleek te zijn?

Moet ik hoop houden???
    Helpppp!!!! ben te zenuwachtig hoe ik me moet voelen enzo

Ik hoor het graag..

Gr Agnetha

2. Melgje

Melgje Niet meer actief

Het verschilt per vrouw. De ene vrouw test een paar dagen voor NOD al positief, de ander echt pas een paar dagen erna.

Bij mijn dochtertje testte ik pas positief na ruim een week na NOD alleen ben ik er deze ronde achter gekomen dat ik een late eisprong kan hebben, dus daar heb jij nu niet zoveel aan.

Afwachten, wat een ellende he.

3. Aggi3j

Aggi3j Lid

Mar 5, 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja indd, Maar het is niet per definitie dat ik niet zwanger kan raken

4. Aggi3j

Aggi3j Lid

Mar 5, 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de test gedaan gisteren avond dus niet met geconcentreerde urine en las dat je het beste kan testen met ochtend urine...klopt dat?
    Morgen dus vrijdag zou ik ongesteld moeten zijn, ik hoop natuurlijk dat het niet gebeurd haha. Zou ik morgen ochtend weer testen of zeggen jullie, Nee wachten...

Ik hoor het graag

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Ochtendurine is over het algemeen geconcentreerder, dus daar zou ik wel voor kiezen.
    Als je pas zondag had mogen testen, dan was je gister wellicht wat vroeg! Ik kan wel zeggen: wacht tot zondag! Maar ik weet hoe moeilijk dat is.

Ik hoop voor jou dat het is gelukt!

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Ik test meestal pas een paar dagen overtijd positief, daarvoor zijn ze bij mij echt negatief, dus het kan zeker nog.

Share This Page