Onzekerheid komt naar boven...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loesje86, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden,

Zoals sommige van jullie wel weten, heb ik vorig weekend een miskraam gehad met ong 5 weken.
    Maar de onzekerheid slaat hier flink toe.. Mijn testen liepen af en ik wachtte dus op bloed omdat ik voelde dat het niet goed zat ivm die testen. Zondag begon het bloeden. Niet heel weinig, maar mijn menstruatie is altijd heviger. Vanaf woensdagavond tot donderdag geen bloed gehad, vrijdagmiddag ineens wel weer aardig wat in mijn maandverband en vanaf toen niks meer, soms nog een beetje bij het afvegen. Tijdens deze bloeding heb ik amper buikpijn of krampen gehad. Maar eergisteren en gister wel veel last van mijn borsten gehad, steekjes enz...
    Vanavond (geen bloedverlies) opeens een paar weeën achtige krampen, na een uur was dat weer over.

Ik twijfel nu dus eigenlijk een beetje of het allemaal wel goed is. Heb ik nu gewoon een miskraam gehad of had ik toch nog door moeten testen en ben ik misschien nog zwanger? Ik ga uit van het eerste, maar had een miskraam heviger voorgesteld... :(

Ik heb geen testen in huis, dus kan verder ook niks doen nu. Maar misschien is het toch verstandig om maandag even de vk te bellen en dit voor te leggen?

Wat denken jullie hiervan? Herkenbaar?

2. Loesje86

Niemand?

3. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Loesje86,
    Wat vervelend!
    Als je een miskraam hebt gehad bij 5weken is het vruchtje nog erg klein, toch kan het zijn dat niet alles de eerste keer is meegekomen.
    Je kunt dan een inwendige echo aanvragen om te kijken of alles weg is, het hoeft maar klein te zijn wat er nog kan zitten maar dat kan wel al flink wat bloeden veroorzaken. Daarbij zijn je hormonen nu nog van slag waardoor je gerust zulke verschijnselen kan krijgen.
    Heb zelf een mk gehad met 8,5 week en daarna had ik ook gevoel alsof ik nog zwanger was door verandering van hormonen.

Sterkte!

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Een heel vroege miskraam hoeft niet zo heftig te zijn hoor. Ik heb vorig jaar ook met ongeveer vijf weken een mk gehad en dat viel me ook reuze mee. Geen kramp gehad, bloedverlies wel wat langer dan bij ongi maar niet heel hevig. Voor de zekerheid kun je even een testje doen om te kijken of die nu 'mooi' wit is.
    Ik heb toen doorgetest (een keer per week oid) tot hij zo goed als negatief was. Het hcg verdween bij mij erg langzaam uit mijn lichaam, heb een maand lang nog (lichte) positieve testjes gehad. Maar bij een controleecho ruim een week nadat de bloeding begon was het toch echt schoon.

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Inderdaad hoeft zo'n vroege miskraam fysiek niet zo zwaar te zijn. Psychisch is natuurlijk een ander verhaal. Bij mij viel mijn eerste miskraam 5 wk 4 dgn ook erg mee. Geen krampen gehad en 2 dagen flink gevloeid, daarna al snel afname.

Je zou, zoals eerder gezegd, nog een testje kunnen doen om te kijken of die nu wit is.

Sterkte!

6. Loesje86

Thnx meiden! Ik denk ook idd dat de verschijnselen nog van de miskraam zijn. Ga deze week nog maar een keer testen, kijken wat hij aangeeft.

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    En sterkte meis! Nog een tip; bij vragen even bellen met de HA, heb ik toen ook paar keer gedaan, en ze konden me vaak geruststellen. HA was erg lief en begripvol, ook al was het nog zo pril en wist ik het pas 1.5 wk toen het misging.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou toch even naar de vk gaan. Dan ben je zeker.

9. Anjou

Anjou Niet meer actief

Hé Loesje. Bij mij VMK ook weinig klachten. Mijn baas wilde graag dat ik thuis bleef maar ik wist niet goed waarom. Fysiek niet veel last van nl. Maar bij twijfel anders even de VK bellen. Die kan dan in elk geval kijken of je goed schoon bent. En vandaag even een testje doen inderdaad.
    Dikke knuff

Deel Deze Pagina