Bam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilvaro, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilvaro

Ilvaro Lid

1 jun 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Hallo.

Ik ben een 33 jarige single met een grote kinderwens. Omdat de prins op het witte paard maar niet voorbij komt heb ik besloten een BAM te worden. 10 maanden geleden begonnen met het voortraject (gesprekken met psychologen, medische onderzoeken, donormatch zoeken) en 9 maanden geleden begonnen met de eerste behandelingen. Nu heb ik intussen 9 IUI behandelingen ondergaan, en het ziet er naar uit dat het deze maand gelukt is. Dinsdag 3 juni mag ik officieel testen, maar ik heb intussen al 3 positieve testen gedaan. Het ziet er dus hoopvol uit deze keer. Nog even 2 dagen afwachten voor het officieel positief is.
    Ik hoor graag van anderen in dezelfde situatie (BAM) wat hun ervaringen zijn.

Groetjes Ilona

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd!

3. Ilvaro

Ilvaro Lid

1 jun 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Dank je. Ik ben er super blij mee! En misschien ook net op tijd, want de kliniek waar ik onder behandeling ben is failliet. Dus het is maar de vraag wat de toekomst daar brengt.

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Alvast gefeliciteerd! Geen zelfde ervaring, maar ik duim voor je.:)

5. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Alvast een voorzichtige van harte gefeliciteerd!!!
    Heb geen ervaringen om met je te delen maar wilde je toch echt het allerbeste wensen!!!

6. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk en bijzonder dat je hiervoor gekozen hebt! En geweldig fijn dat het is gelukt! Gefeliciteerd en geniet!

7. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik ben ook een alleenstaande moeder maar zijn vader heeft wel een rol in zl leven, dus geen echte BAM... Ik heb toen ik zwanger was mee gelezen bij een speciaal BAM forum, daar vind je meer gelijkgestemde.. Misschien kun je daar eens kijken?! Hopelijk een mooi plakkertje voor jou!!

Deel Deze Pagina