ongeduld bij een geduldig mens

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elletje, Oct 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Mijn hemel zeg. Ik sta bekend bij vrienden en familie als iemand met engelen geduld. Maar wat gaat dit een zware tijd voor mij worden zeg. Als ik nu bij ronde 1 al ongeduldig wordt. Helpt het ook niet mee dat ik in de efteling in het pinokkio's restaurant werk, waar ik regelmatig baby's en kinderen tegenkom.
    Van de week nog een baby van een paar weken oud, voelde het door mijn hele lijf trekken.

Herkenbaar?

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

Dec 22, 2016
    4,775
    3,125
    113
    Female
    Geen tips, maar denk dat je helaas toch echt wat realistischer moet gaan nadenken.

Snap dat het steekt als je kindjes ziet. Maar sommige stellen doen er jaren over om hun kinderwens in vervulling te laten gaan.

Dus probeer zo min mogelijk ongeduldig te wezen, want dat zal alleen maar tegen je werken. (In de zin van dat je je dan verdrietig voelt, en gemeenschap straks als een verplichting voelt bijvoorbeeld)

Littlegirl1989 likes this.
  3. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    Meid je zit pas in ronde 1!! hou er rekening mee dat het wel een jaar kan duren voor je zwanger bent. Dat gaat behoorlijk zwaar worden als je er op deze manier mee om gaat. Hoop voor je dat je wat kunt ontspannen.

4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hmm, ik denk dat je mijn post niet helemaal opvat zoals ik hem bedoel.
    Ik ben niet verdrietig, en zeker niet onrealistisch. Ik weet dat het lang kan duren, ik heb mijn zus als voorbeeld daarvan. Ik heb PCOS, dus dat maakt het nog wat moeilijker. Ik verbaas me vooral over mezelf. Ik ben echt een heel geduldig mens, tot het frustrerende (voor andere) aan toe. En ik merk dat ik dat nu niet ben. Ik weet ook dat zodra ik negatief test of ongesteld word, ik zeker de eerste tijd waarschijnlijk dan ook denk ok, volgende keer beter, we blijven proberen. Mijn ongeduld zit vooral in de weken tussen de ovulatie en de menstruatie. Het krijgen van een antwoord wel of niet. Voor nu allebei goed, maar dan weet ik waar ik sta

En aan een fysieke reactie kan je niks veranderen he. Dat is gewoon hoe mijn lijf reageert.

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

Dec 22, 2016
    4,775
    3,125
    113
    Female
    Oh zo! Excuses dan!
    Je bedoeld dus dat je liever gelijk een ja of nee hebt ipv misschien?

Ja dat begrijp ik ook goed.
    Het afwachten is natuurlijk ook heel vervelend. Vind het hele zwanger worden en zwanger zijn een soort wacht moment. (Eerst natuurlijk wachten op je eisprong, testen, en uiteindelijk wachten wanneer de baby wordt geboren)

In ieder geval heel veel succes met het wachten, zwanger worden etc.

Ik hoop dat je geduld niet zo op de proef wordt gesteld. En je snel een ja krijgt, zodat je al die keren ook niet hoeft af te wachten (of het dan een ja of nee is)

6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hahaha we zullen zien. Deze tijd heeft ook zo zijn voordelen zeg maar.;)

Prettykitty likes this.

Share This Page