Goedemorgen dames, Ikzelf heb een spiraal en omdat ik normaal gewoon ongesteld werd en nu dus niet begon ik te twijfelen. Ik kocht dus een Early zwangerschapstest bij de action. Vanmorgen deed ik deze en ik zie wel "iets". Doordat mijn zoontje wakker werd en even alle aandacht vroeg kon ik niet zien of het tweede streepje er binnen 5 minuten was. Wat denken jullie?
Ja ik zie ook een lijntje.. Na hoeveel tijd heb je gekeken ? Ik zou morgen even een Kruidvat test doen of een gewone action test. Die zijn iets gevoeliger. Iig niet te lang mee wachten want als je zwanger bent met mirena moet er actie ondernomen worden. Zou je er blij mee zijn ?
Ikzelf heel erg maar we zouden nog even wachten omdat mijn man het nog niet helemaal weet wat hij wil... Hij zal, als het zo is, er weel blij mee worden alleen het is veel leuker als je er beide achter staat en er dan ook mee bezig bent. En inderdaad vind het nu een beetje eng aangezien k die mirena heb.
Oké. Nou ja, misschien heeft het wel zo moeten zijn...zwanger worden met mirena is namelijk heel uitzonderlijk omdat het een van de betrouwbaarste anticonceptie methodes is! Je hoeft het niet eng te vinden hoor. Gewoon rustig blijven en de huisarts bellen. Maar eerst testen morgen!
Ik zie het streepje ook maar durf er weinig over te zeggen omdat je niet wanneer het streepje er stond. Zou morgen de andere doen en dan wel binnen de tijd kijken.
Sinds hoe lang heb je die Mirena? Als je echt zwanger bent dan zsm bellen met een vk, want zoiets is niet zonder gevaar.
Ik zie zeker een streepje, maar durf 'm niet positief te noemen omdat ie ook na afleestijd kan zijn gekomen. Daarnaast geef je aan getest te hebben omdat je niet ongesteld werd op de verwachte datum. Daaruit concludeer ik dat je (al even) overtijd bent? Bij overtijd zou je doorgaans wel een (veel) donkerdere streep verwachten. Ik zou morgen even opnieuw testen en binnen 5 minuten kijken of er een streep staat.