Kan dit al zo snel?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jingle, 10 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hallo,

Vorige week ben ik het vruchtje van mijn missed abortion verloren op 1 november. Als ik er vanuit ga dat dit cyclusdag 1 was dan zit ik inmiddels op cd 10.
    Gisteren wel nog een curretage gehad ivm restweefsel.
    Nu heb ik al bijna knallende ovutesten (denk ik).
    Maar kan dat al zo snel na een miskraam? Of raakt je LH daar ook van slag van?
    Ben een beetje in de war geloof ik.
    Ik heb geen bloedverlies meer..

Bijgevoegde bestanden:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vervelend zeg.. Heb je wel al een witte zwangerschapstest gehad?

3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik had keurig 13 dagen ba mijn miskraam een eisprong dus ja, t kan. Gewoon door testen

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik denk dat je nog hcg in je lijf hebt. Zeker gezien het restweefsel wat je pas sinds gister kwijt bent.

Ik had vandaag ook een bijna knallende ovutest en de onderste is mn zwangerschapstest van vandaag. Heb afgelopen zondag een vmk gehad met precies 5 weken. Gezien de duur van jou zwangerschap is nog hcg in je lichaam echt niet gek. Tenzij je al een witte zwangerschapstest hebt gehad zoals @Raaf92 vraagt.

Bijgevoegde bestanden:

5. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Hij werd steeds lichter en vandaag is het een tuur tuur streepje.

Bijgevoegde bestanden:

6. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik denk dat dit nog te maken heeft met de hormonen in je lijf.
    Gisteren nog een curettage gehad, dus toen pas "schoon".
    Zou nog even door testen, maar je cyclus gaat wss iets anders zijn dan voorheen..
    Sterkte!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vraag me dan sterk het volgende af. Gisteren had je nog restweefsel waardoor je lichaam nog denkt zwanger te zijn (en je dus nog HCG aanmaakt).
    Als je lichaam zwanger denkt te zijn, laat het dus logischerwijs ook nog geen nieuwe follikels groeien en krijg je ook nog geen nieuwe eisprong.

Bijna knallende ovulatietesten zijn overigens geen positieve ovulatietesten. Ovulatietesten hoeven namelijk absoluut niet op te lopen naar een piek, maar knallen veelal uit het niks. Zolang als beide streepjes niet minstens even donker zijn, is je ovulatietest gewoon negatief en heb je gewoon te maken met schommelend LH.

Je hebt je piek dus nog niet te pakken.
    Dat je test vandaag weer bijna wit is, betekent absoluut niet dat je donkere niet positieve testen je LH-piek al hebben aangeduid. Integendeel. Deze kan de komende weken juist nog plaats gaan vinden.

Veelal is je cyclus namelijk van slag na een miskraam/missed abortion waardoor je daaropvolgende cyclus juist veel langer kan duren, helaas.

Ik wens je veel sterkte en veel succes in de komende ronde.

8. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Bedankt voor jullie reacties. Net weer getest en hij is nu weer een stuk lichter dus denk dat mijn lijf nog wat in de war is inderdaad. Leek me ook wel zeer snel op een curretage inderdaad.

9. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Hierbij nog de foto

Bijgevoegde bestanden:

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    De test van daarstraks was nog niet positief idd. Maar het kan best zijn dat je eisprong er snel aankomt hoor, gewoon doortesten 2x per dag. Ik had 3 weken na begin bloedverlies bij miskraam weer een positieve zwangerschapstest, dus je cyclus kan zich meteen herpakken. Succes!

Jingle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina