Hoi meiden , Ik heb even een vraagje dit word als t goed is mijn 2e ongesteldheid na mijn miskraam 1 februari ...de eerste keer dat ik ongesteld was duurde 29 dagen vanaf de miskraam. Wanneer zou mijn nod zijn want voor mijn miskraam had ik een cyclus van 26 dagen en zit nu op dag 27 ... En heb wat onduidelijke testen ... Sommige zijn echt negatief terwijl ik bij andere weer twijfel! Zoals bij deze maar ze waren wel buiten de afkeer tijd... Dankjewel!
Na een miskraam kan je cyclus even (flink) van slag zijn. Het zou dus zomaar kunnen dat je nu een langere cyclus hebt dan dat je gewend bent. Heb je enig idee van wanneer je eisprong was? Bijv ovulatietesten gebruikt? Dit kan helpen bij het bepalen van je NOD.
Wat voor merk test is dit? Ik zou een Predictor halen. Die schijnen erg betrouwbaar te zijn. Overigens is het lastig te zeggen wanneer je NOD is als je niet zeker bent van je eisprong. Je kunt vruchtbaar slijm al geruime tijd voor je eisprong hebben. Denk dat er niets anders op zit dan afwachten en over een paar dagen nogmaals een testje doen.