Ik heb een buikfoto bewerkt voor een een foto lijst aan de muur... Nu heb ik er 1 gemaakt met een witte en 1 met een zwarte tekst. Welke vinden jullie het mooist en het duidelijks ? Hij word 20x30 . dus je moet hem wel wat groter inbeelden Als je nog een idee of kritiek hebt, kom maar op ... Nr. 1 (zwart)
Ik vind 'm mooi bewerkt met die echo erop.. En de tekst is ook mooi maar ik vind het niet mooi op de foto staan... ik zou alleen de buik met de echo erop laten afdrukken.. maar dat is mijn mening.. Groetjes Pam
ik vind het ook heel erg mooi, zou voor nr 1 gaan alleen vraag ik me af of in de tekst ongekent niet ongekend moet zijn? mss vergis ik me hoor, maar zou zonde zijn als je het af laat drukken met een spelfout
heel erg mooi! ik zou als je perse met de tekst wil, gaan voor nummer 2. Maar ik zou het zonder tekst doen, zegt al genoeg
Jaaaa dat bedoel ik inderdaad! je mooie buik en baby vielen een beetje in het niet met al dat tekst! Erg mooi Tanja!
ik moest gelijk knijpen met mijn ogen voor de teskts. dat zwarte met wit randje leest niet prettig voor mij dan he? de foto blijft prachtig!
klopt, maar als hij uitvergroot word, is het wel duidelijk. (op mn pc. op foto formaat is ie iig al wel duidelijk) Vind hm zonder tekst wat saai....
ja vind met tekst ook wel leuk! owja hij word 20 bij 30 ofzo toch? dan moet dat wel te lezen zijn. Echt leuk gedaan!
ik zou de foto zonder tekst afdrukken. vind ik persoonlijk mooier. zeker als je hem groot wilt afdrukken.