Haar hoeslaken in het bedje bedje zit vol met gele stinkende plekken. Ik vind haar oortjes ook ruiken. Haar oortjes waren goed vorige week en toen roken ze al. Er komen tandjes en kiesjes aan en ze is nu verkouden en ze hoest. Ze heeft aan het einde van de dag een beetje koorts max. 38.3 Haar knuffeltjes stinken ook helemaal. Het is een soort vieze navel geur.
Met googelen kom ik uit bij bijholteontsteking. Ze heeft een week of 3 geleden ook al een flinke verkoudheid gehad met koorts en met vieze gele plekken in bed. Maar het is zo lastig om erachter te komen wat er is. Ze is vaak jengelig en zeurderig duidelijk niet goed dus dan krijgt ze paracetamol 120 mg. De huisarts zei niet veel toen ik zei dat haar oortjes en snot stinken.
heeft ze loopoortjes misschien? Ik zou weer naar de huisarts gaan hoor, klinkt als iets hardnekkigs. Zeker als alles zo stinkt, lijkt me dat iets ontstoken is. Eventueel doorverwijzing kno-arts vragen. Die kan beter beoordelen dan de huisarts wat er is. Succes en beterschap voor je meisje.