Teunisbloem??? Ervaringen?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kelly001, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand ervaring met het gebruik van TEUNISBLOEM CAPSULES van de kruidvat:(

En vanaf wanneer kan ik ze beginnen te gebruiken? en wannee ermee stoppen.

Ik wil ze gebruiken omdat ik sinds na mijn bevalling een onregelmatige cyclus heb. en wij zijn nu al langer dan een jaar bezig en nog steeds blijven we negatief testen. Ik hoop dat er dames zijn die mij wat meer kunnen vertellen over teunisbloem capsules.

xxx

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Heb zelf goede ervaringen met de etos zwanger worden pillen. Zit volgens mij ook iets van teunisbloem in. Had ook een erg onregelmatige cyclus en in de maand dat ik die pillen slikte raakte ik zwanger, in de 9e ronde.

Je kan ze gelijk beginnen te slikken.

Succes!

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb teunisbloemcapsules van de tuinen geslikt en daar kreeg ik heel erg buikpijn van. Het hielp ook niet voor m'n cyclus.

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben er vandaag mee begonnen maar kan je me vertellen wanneer ik er weer mee kan stoppen?

5. mammamia

Ik neem aan op ieder moment of zodra je zwanger bent, dan ga je over op etos zwanger zijn!

6. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    maar ik heb mijn laatse nod op 23juni gehad en nu nog niks en ben ook niet zwanger want testen zijn negatief. dus daarom ben ik vandaag aan de teunisbloem begonnen denk je dat het mijn mnestruatie op kan wekken of moet ik eerst een ander middeltje om het op tewekken en daarna pas teunisbloem gebruiken?

Sorry als ik je teveel vraag.

7. mammamia

Grote kans dat je met het slikken van deze pillen weer ongi wordt. Wacht het maar even af hoe moeilijk ook. Succes!

8. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had een zeer onregelmatige cyclus, ben met Teunisbloem capsules van de Tuinen begonnen (hogere dosis!). Ik startte op de dag dat ik ongesteld werd en stopte zodra ik mn ei had (ik hield cervixslijm en temp. in de gaten).

Mijn cyclus werd meteen regelmatiger en na 3 goede cycli was ik zwanger!

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dus ik heb nog wel hoop.
    hoeveel heb je per dag ingenomen?

10. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    verder nog iemand met tips of ervaringen

11. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    jammer had wel meer ervaringen verwacht

12. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik lees mee wnat ben er ook in geinteresseerd!
    Helaas nog geen ervaring mee dus :)

13. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte ze tegen moodswings rond ongi, slikte ze iedere dag de hele maad. Werkte super!

Mijn cyclus was al vrij regelmatig, dus wat dat betreft kan ik je helaas niet helpen.

Accupunctuur kan ook helpen.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb Etos zwanger worden geslikt, teunisbloemolie geslikt, tarwekiemolie geslikt.. en mijn cyclus bleef lang en onregelmatig, heb niets van enig resultaat gemerkt!
    Uiteindelijk via de Gyn Clomid gekregen, en zie mijn banner! Heb daar dus meer vertrouwen in.
    Ben je al bij de HA geweest?

15. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Morgen ochtend heb ik afspraak bij huisarts en dan krijg ik verwijs brief voor gyn. ze hebben al een keer eerder gekeken in ziekenhuis maar alles was goed. maar ja die onregelmatigecyclus ben ik wel blijven houden heb toen 10daagse kuur van provera gehad maar had ook niet geholpen en nu een jaar verder en nog niks dus daarom dacht ik van gewoon teunisbloem te gebruiken.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @kelly001 Vervelend dat provera ook niet geholpen heeft.

Ik ben in mijn vorige cyclus op dag 40 gestart met teunisbloemolie omdat de cyclus opeens heel lang duurde. Achteraf was dat toevallig ook de dag dat mijn ei kwam, maar goed na 16 dagen werd ik ongesteld. Maar nu zit ik op dag 23 en qua temp is het patroon hetzelfde als de vorige cyclus. Dus (nog) geen effect en ik ga er maar vanuit dat het ei zich weer zo laat aandient :(. Maar ook geen bijwerkingen oid.
    Ik gebruik die etos zwanger worden dingen overigens ook.

Ik bedacht me vandaag wel dat ik het een maand of 3 ga proberen en dan eens heroverweeg. Ook ivm de kosten.

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je kan veel meer info vinden als je in het Engels zoekt 'evening primrose'. Conclusie is wel dat je het moet gebruiken zoals Katrien Duck aangeeft (alleen eerste deel van cyclus dus). Ik heb het een tijdje geprobeerd, enige merkbare verschil bij mij was langer en meer vruchtbaar slijm.

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik heb ze gebruikt en ze maakten mijn cyclus korter en regelmatiger

Deel Deze Pagina