effe een vraagje aan jullie: ik zit morgen op dag 13 van mijn cyclus en krijg morgen mijn ovulatietesten binnen is het al te laat om te testen of kan ik nog gewoon die testen gaan gebruiken? ik heb 5 maanden lang een cyclus gehad van 28 dagen en de laatste 2 maanden ben ik eerst 2 weken overtijd geweest en daarna 2 dagen overtijd. ik heb momenteel dus geen enkel idee hoe mijn cyclus verloopt wat denken jullie gewoon gaan testen? kuzz
Klussen! Anders ben je te laat! Gewoon doen hoor, voor de zekerheid. Ik heb normaal ook een cyclus van 28 dagen, maar nu had ik op dag 12 al een positieve test, dus op dag 13 mijn sprong! Kari
dat klussen lukt wel hoor! maar ik heb geen enkel idee over wanneer ik mijn ei zou moeten hebben, ben steeds maar een beetje uitgegaan van die 14e dag maar daar valt volgens mij geen pijl op te trekken kuzz
hallo meiden ik gebruik ook ovu testen als je een cyclus van 28 dagen hebt kan je het beste op dag 11 beginnen als je de testen nog niet in huis hebt gewoon wel vast klussen als de test positief is zegt dat je binnen 36 uur eisprong hebt mogelijk als je morgen test is ie positief maar heb je de 2e helft van je lh piek en komt je eisprong die dag dus aan de gang hahah ik zit nu 0p dag 11 en vanochten neg ovu test dus morgen weer xx
ik had vandaag een negatieve test op dag 13 maar gister had ik zo'n rare buikpijn(wel geklust) maar mijn cyclus was afgelopen maand 30 dagen, dus hoop ik maar dat ik een dezer dagen positief test en dan weet ik wat te doen he! kuzz
ik had gister ook een negatieve test op dag 14 en zit vandaag dus op dag 15 maar test vandaag niet, kan dit kwaad als je een dagje niet test? morgen doe ik weer een testje of zal dit dan al te laat zijn ?
Moet je niet op dag 14 beginnen met testen? Mijn eiprong was nl laat. Pas na de 7e strip gaf hij een gezichtje aan, wel vaag, de dokter geloofde me niet. (de aanhouder wint) Maar was wel na 1 ovu test zwanger.
hallo meiden iedereen begint denk ik verschillend met ovu testen vorige maand heb ik ook een dagje niet getest de dag erna was ie positief dit bracht me toch aan het twijfelen of ik niet het eind van mn lh piek had deze maand speel ik het dus op save en doe het alle dagen die dertig euro maakt dan ook niet meer uit als het maar resultaat heeft!1 x