STOM STOM STOM! Gister boodschappen gedaan en heeelemaal vergeten dat ik ook luiers moest hebben! Heb er nog 5.. en de winkels zijn natuurlijk vandaag en morgen dicht! Weet iemand waar ik luiers zou kunnen halen??
Oei... heb je geen vrienden/kennissen met kinderen met dezelfde maat? Of bijvoorbeeld bij een Centerparcs park ofzo als je dicht in de buurt woont?
Nee, geen centerparcs in de buurt hier.. Ook geen vrienden/buren die dezelfde maat luiers hebben.. Ik heb nog wel zwemluiers, kan ik die ook voor gewoon gebruiken?
Hier in de omgeving zijn de ah's allemaal op tweede kerstdag open! Je kan even op de site van de ah kijken of dat bij jou in de buurt ook is?
Tankstation? Vandaag waarschijnlijk dicht maar morgen wel open toch? Heb je niet nog wat in de luiertas? Ik was het laatst ook vergeten te kopen en toen was ik erg blij dat ik er nog wat in de luiertas had zitten ......
en anders zie ik op de site van ah dat er een XL in Leeuwarden morgen open is. is wel een stukje rijden maar toch..
Ik zou geen zwemluiers gebruiken, die lekker binnen 15 min. Door. Wij hadden die van Huggies op vakantie... Daar moest je echt alleen mee zwemmen... Balen dat je zo ver weg woont! Plaats anders even snel een oproepje in de lounge, wellicht is er iemand in de buurt....
Kun je toch wel bij een tankstation halen? En lijkt mij dat die vandaag gewoon open zijn, langs de snelweg sowieso.
Ohww wat vervelend, als je nu niet zover weg gewoond had had je mogen komen halen hoor. Idd tankstation, maar ook niemand ik de buurt met kleine kids waar je heel brutaal aan durft te bellen??? Nood breekt wet hoor. Succes!!!
Tankstation dicht ? Dat zou inhouden dat er straks mensen langs de snelweg stil staan omdat ze niet kunnen tanken.
Apotheek ( in een ziekenhuis)! Zo hebben wij eens op een zondag luiers moeten kopen. Je betaald wel ca 17 euro voor een pakje pampers, maar ja.. als de nood aan de man is....
Bij een DagNacht apotheek daar kun je ook luiers kopen. Die zijn gewoon met de feestdagen open, aangezien ze meestal bij de huisartsenpost zitten.