Thnx meiden, ik denk dat ik t dan ook maar eens ga proberen volgende week. Nu paar drukke dagen dus om dan met wat nieuws te beginnen... Maar als ik de verhalen zo lees is het denk ik wel een optie om te beginnen En dan hopen dat de krampjes niet terugkomen.
Hier een mams die bij de vorige twee kids ècht pas met 6 maanden is gaan bijvoeden. Helemaal prima. Vooral bij de jongste van deze twee ook heel belangrijk ivm allergie en overgevoeligheid voor koemelk- en kippeeieiwit. Heel voorzichtig dus nieuw voer geintroduceerd.. Raadde ook iedereen altijd STELLIG af om vóór de 6 maanden te beginnen... maar nu.... het derde kind.. een wolk van een jongen.. negen pond bij de geboorte... nu bijna 4 maanden en al negen kilo.. tot voor twee weken volledig zelf gevoed en sinds twee weken 2x per dag bv en 3x per dag fles... Hij sliep tot vorige week nog niet door.. niet dat ik hem nog voedde 'snachts, maar hij vroeg tussen 4 en 6 zeker 3 à 4 x om een speentje.. waarna hij dan weer verder sliep (laat hem NOOIT huilen) Een paar dagen geleden tóch, tegen mijn eigen principes in, begonnen met wat groente.. worteltjes, doperwtjes.. mijn gevoel zei dat hij met zijn grote lijfje niet meer genoeg had aan fles en borst.. en nu? Hij slaapt dus door.. is het zonnetje in huis.. geen kramp, geen uitslag.. Het kan verkeren dus... het ene kind is het andere niet.. blijkbaar