lust alleen smeerkaas!

Discussion in 'Voeding' started by emmie, Mar 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

hallo meiden!

sinds Seff zn broodje tussen de middag krijgt hebben we er eigenlijk steeds smeerkaas opgedaan.. vind hij hgeerlijk! :D

maar ja nu dacht ik een keer wat anders...dus jam geprobeerd, geen suc6 (echt kokhalsen) dus maar snel weer een broodje smeerkaas gemaakt...gisteren een poging met leverpastij maar ook echt verschrikkelijk! :( het is toch ook zielig om dan door te geven? heb maar weer een ander broodje voor hem gemaakt! verder lust hij tot nu toe echt alles! gewoon maar broodje smeerkaas dan? het gaat toch om het broodje he?

liefs Emmie

2. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Ik zou gewoon blijven proberen. Mijn zoontje wilde in het begin geen appelstroop op zijn brood. Toch om de vier dagen weer eens geprobeerd en op een gegeven moment accepteerde hij het. Als hij het uitspuugt zou ik inderdaad ook niet doorgaan met proberen te geven.

Groetjes Victoria

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Misschien eerst een broodje alleen met boter geven, zodat de smeerkaas "verslaving" :) weg is en dan iets anders proberen? Merel krijgt de ene dag brood met boter, dan brood met jam, dan weer boter en zo elke keer probeer ik iets anders en dat gaat goed.

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    hier meestal 1/2 boterham met boter en 1/2 met smeerkaas
    ooit 1 keer appelstroop geprobeerd, at hij ook
    en gisteren voor het eerst 1/2 boterham met kipfilet... ging ook weg .... maar ja, wij hebben gewoon een eet-graag-mannetje.... :) :)

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    mijn dochter eet alleen appelstroop en ik blijf het proberen maar smeerkaas spuugt ze gelijk weer uit

6. emmie

emmie Niet meer actief

ja lastig is dat he? je denkt wel eens een beetje variatie, maar ja het gaat om het broodje he? en die krijgt hij in ieder geval binnen! :D

Share This Page