Merk voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Chanoetje22, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ik gebruik nu nutrilon standaart 1 maar die is best duur. ik zag laatst in de supermarkt dat er ook het merk similac ofzo bestaat en die is een stuk goedkoper. heeft er iemnd ervanring met dit merk en zouden jullie dit aanraden of juist niet? ben erg benieuwd naar jullie meningen

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar flesvoeding.
    Graag kijken waar je iets plaatst.
    Elmo

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kwaliteit van de voedingen zijn aan dergelijke regels verbonden dat het idd een geldkwestie is wat men geeft aan zijn of haar kind...

ik gaf eerst nutrilon, en ben overgegaan op friso is iets goedkoper maar de voornaamste reden was dat deze beter was voor de kleine (friso extra ipv nutrilon forte)...

zo is er ook de similac en er zijn er genoeg die er bij zweren dus als het een geldkwestie is zie ik geen reden waarom je niet over zou gaan op de goedkopere voeding....als je kijkt naar de ingrediënten en samenstelling zul je zien dat die nagenoeg hetzelfde zijn...

gr.smoekie

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Heb dezelfde vraag. De voeding van Kruitvat is ook goedkoper. Ik had al een pak gehaald, Extra Care omdat ik Hypo Allegene voeding moet gebruiken.

Toch twijfelde ik, of het niet mogelijk is dat ze van goedkopere voeding eerder last krijgen, heb dus de Kruitvat voeding toch maarweer geruild tegen Nutrilon HA......

Terwijl de Kruitvat voeding de helft goedkoper is.. Ik weet niet, is toch mn gevoel erbij 'goedkoop duurkoop ofzo', terwijl het goed uit dezelfde fabriek kan komen

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Van goedkopere voeding worden ze net zo goed groot als van dure.
    Het prijsverschil zit 'm vooral in al die cadeautjes en advertenties die een merk maakt. Daar moet je als moeder gewoon voor betalen.
    Uiteindelijk is de allerbeste voeding nog steeds gratis. Heus, prijs zegt niets over kwaliteit!

6. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Simon had juist veel meer last van de Nutrilon dan van de Kruidvat! Veel meer krampjes enzo. Nu krijgt Simon Friso, maar dat is alleen omdat Kruidvat geen voeding heeft voor hongerige babies.

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier Friso omdat Nutrilon duurder is. Van Similac en Kruitvat geen voeding voor hongerige baby's vandaar ;)

(plus daarbij altijd al friso gebruikt met alle 3 de kids en goed bevallen)

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hier de BonBebé standaard (is geen hypo allergeen van, alleen standaard en comfort met jbpm) en bevalt prima :thumup:
    En dat voor maar 6,70 per 800 gram!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ja, die Bonbebe gaat hier in tegenstelling tot kruidvatvoeding wel goed. Was laatst ook nog in de aanbieding. Helaas moet ik aan die comfort wel dubbel zoveel extra jbpm toevoegen als Nutrilon AR. Dus wat dat betreft bevalt Nutrilon weer beter. Maar ik vind het wel handig dat het bij de supermarkt te krijgen is, die van het kruidvat is ook vaak uitverkocht hoor ik vaak.

10. bouchere

bouchere Niet meer actief

hier van het kruidvat,heb het de andere 2 ook gegeven .
    dus nr 3 krijgt het ook.
    groeien er goed op ,em scheelt inderdaad een klap centen.
    dat is ook nooit weg :)

groetjes

diana

Deel Deze Pagina