Ha meiden, ik ben gisteravond van de trap gevallen (30wk)... Dacht dat ik boven was, maar moest nog een tree. Viel op mijn buik en rolde paar treden naar beneden voordat ik me vast kon grijpen aan de leuning (gelukkig maar!) VK gebeld, die kwam kijken, gelukkig leek alles goed maar we moesten toch door naar het zkh voor een ctg en echo. Na 4 uur aan ctg en een goede echo mochten we weer naar huis, alles was goed! Nu had ik verwacht dat ik wel een fikse blauwe buik zou krijgen ofzo, maar er is gelukkig helemaal niks te zien. Paar schrammen op mijn been en heup, verder niks! Komt die blauwe buik nog?? Of ben ik er goed vanaf gekomen?? Wie heeft ervaring?? Groetjes jet
Jeetje wat een schrik heb je dan! Gelukkig was CTG enzo goed Geen ervaring mee maar verwacht niet dat ie nog blauw gaat worden ofzo, hooguit beurs gevoel. Maar dat heb je misschien al! Hou je de bewegingen van je kleine wel goed in de gaten? Als je vermoeden hebt dat hij/zij rustiger is dan zou ik wel gelijk aan de bel trekken! Sterkte! X
Ppfff heftig dat je op je buik gevallen bent maar gelukkig is alles goed met je kleintje! Die blauwe plek hoeft niet te komen,de een heeft het sneller dan de ander. Ik was toevallig deze week ook van de trap gevallen en moest ook naar het ziekenhuis. Ben niet op mijn buik gevallen maar wel van boven naar beneden op mijn kont gestuiterd. Ook ctg gehad,echo gehad en buik gevoeld,inwendig onderzoek gehad en godzijdank alles oke dus mocht weer naar huis. Tis enorm schrikken he!!! Doe kalm aan hoor en luister naar je lijf. Je hebt een flinke smak gemaakt dus dat kun je echt flink gaan voelen. (ik heb bv nog fiks spierpijn en alles knakt wat knakken kan haha) Mocht je bv spierpijn hebben lekker een warm bad of douche nemen,lekker even de rust pakken en ik mag tegen de pijn paracetamol 2x per dag 2 pcm. En voor jou geldt ook: Niet meer doen he,van de trap vallen Ik vond het bij mij niet voor herhaling vatbaar haha