en vanmorgen zo: Wanneer heb ik nu me ei? dag 21 of 25? Snap niet waarom hij hem verzet? Iemand van jullie die dit misschien weet? snap er niks van.
Ik denk dat de eerste kruis die FF gaf goed is, maar zeker weten doe ik niet. Weet alleen wel zeker dat je morgen nog niet kan testen
Ik denk ook dat de eerste juist is. Je had gewoon een dipje in je temp? Het is maar een computer he die het uitrekent. Toevallig slecht geslapen die nacht, of moest je vroeger op dan normaal? Mijn temp schommelt werkelijk de hele maand altijd wel een beetje...
fijn dat ik een antwoord heb Zit me dan toch misschien beetje druk te maken. Morgen ga ik ook nog niet testen eind van volgende week hoop ik als ik dan nog niet ongie ben geworden. dank jullie wel vast voor de reactie
Kijk maar eens naar dit kaartje van mij. Daar heeft de computer 3 keer een eisprong aangegeven omdat mijn temp steeds steeg. Dus zo zie je maar weer. Maak je niet te druk als het lukt. Als je temp nu hoog blijft weet je in ieder geval zeker dat je een eisprong hebt gehad. http://i287.photobucket.com/albums/ll13 ... -juni1.jpg
jah idd daar ben ik a erg blij mee. Heb nu ook totaal niet het gevoel ongesteld te gaan worden. Ik voel namelijk helemaal niks. Af en toe steekjes maar verder niets. Afwachten maar. Voor jou ook spannend waneer ga je testen?
Ik ga morgenvroeg weer testen. Heb donderdag ook al een test gedaan, maar daar kreeg ik eerst een neg. test en na een kwartier een streepje. Was waarschijnlijk indrooglijntje. Heb nog niet het idee dat ik ongi moet worden. Heb wel pijnlijke borsten, misselijk af en toe, steekjes in mijn onderbuik. Maar dat heb ik wel vaker gehad en toen werd ik ook gewoon ongi. En wanneer ga jij testen?
Zonde van je testen hoor Melisa, want ik denk dat jij op dag 28 je ei heb gehad, en dan is het nog te vroeg om te testen. Zelfs als je een korte LF zou hebben.
Ja maar hoop blijf je houden he. Had een negatieve test vanmorgen. Woensdag voor en echo naar het ziekenhuis. Dan zien we wel weer verder. Ga voor die tijd niet meer testen.
ik ga volgende weekend pas testen. Dan is als het goed is ongeveer 14 dgn na me ei. Ik hoop dat ik niet ongesteld ga worden jammer van je eerste test maar ik blijf duimen voor je