Hallo allemaal Ik en mijn vriend proberen zwanger te worden. W e izjn nu beizg met de 4de ronde, ben ook al tijdje aan de foliumzuur. Nu was mijn vraag ondanks dat je regelmatig ongi bent, kun je dan toch zwanger zijn?! Ben laatste tijd erg misselijk maar was 29-08 ongi.. Heeft iemand hier ervaring mee
Ehm ik zou dat even posten onder zwanger worden. Daar hoort deze vraag thuis. Dit is het onderwerp voor meiden die al zwanger zijn en dit willen aankondigen.
Ik weet het niet meis, tja je hoort het wel eens..zelfs als meiden aan de pil zijn en ongesteld worden..maar tóch zwanger blijken te zijn...Maar als je echt ongesteld bent geweest (aantal dgn en rood bloedverlies) lijkt het me onwaarschijnlijk.....misschien een testje er tegen aan gooien voor de zekerheid? Succes!
het kan wel. een vriendin van mij die werd de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook nog ongi. liefs san.
een collegaatje van mij heeft 4 maanden lang maandelijks bloedverlies gehad. het kán dus wel, maar de enige manier om er achter te komen is denk ik toch door er een testje tegen aan te gooien. succes!
hoi Ja hoor dat kan) 7 jaar geleden ging ik naar de huisarts met het idee bloedarmoede te hebben ik was zo ontzettend moe. Hij begon over een zwangerschapstest en ik lachte hem nog uit van welnee ik ben gewoon erg moe en word elke maand gewoon ongesteld als was het wel iets minder dan normaal toch maar een test gedaan en ja hoor zwanger , bleek met een echo dat ik zelfs al 4,5 maand zwanger was, was dus wel even schrikken. Dus het is zeker mogelijk al is je menstruatie dan wel minder dan normaal , althans dat vertelde de huisrts in die tijd aan mij.
tuurlijk kan dat, ik ben bij beide eerdere zwangerschappen eerst nog 2x ongesteld geweest voor we er tijdens een bezoek bij de gyn achter kwamen dat ik dus al ff zwanger was....