Wanneer nou schoenen aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BVS, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier gewoon leren slofjes totdat ze goed lopen. Ik vind schoentjes echt onnodig bij baby's. Bij de geboorte heb ik wel mini schoentjes gehad maar nooit aangedaan.

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier nog steeds geen schoenen hoor. Binnen loopt ze eigenlijk altijd op blote voeten en nu het wat warmer is gaat ze ook met blote voeten mee naar buiten.

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    mijn dochter begint nu net voorzichtig haar eerste stapjes los te zetten.
    Maar heb ook nog geen schoentjes voor haar. Wel heb ik voor op de fiets of in de wandelwagen van die flut schoentjes. Meer tegen koude voeten en zoet er leuk uit. Maar hier loopt ze niet op hoor en als ze lekker gaat spelen doe ik ze ook gewoon uit.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    yoshua begint nu met overal langs stappen en doet dat lekker op zn blote voetjes of van die leren slofjes. ik heb voor de leuk en buiten als het wat kouder is hoge gympen met een stoffen zool. in de tuin laat ik hem gewoon op zn blote voetjes gaan en als we bv broer en zus naar binnen halen voor het eten krijgt hij zn slofjes aan zodat hij (als ik weer eens sta te kletsen) ook even op straat kan stappen.
    ik wil in de zomervakantie wel schoentjes gaan kopen voor hem maar ik denk dat ik die op de groei koop. (we gaan dan naar Batavia stad en daar heb je hele stoere schoentjes voor een leuk prijsje)
    voor nu dus lekker zonder schoenen.

5. Mijnklaver4

18 jun 2016
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter liep met 8 mnd oud volledig los (zelfstandig)
    Dit was in augustus.
    Ze liep op blote voetjes in huis en buiten op shoesme babyproof schoentjes met zachte zool.

met 8.5 mnd schoot ze naar maat 23 en daar hadden ze geen flexzooltjes meer in.
    dus maar over op bunnies met een flexzool die wel in wat geotere maatjes ging.
    na 6-8 weken goed stabiel loslopen mogen ze een wat steveriger zooltje aan.
    ze zat met haar eerste verjaardag al in maat 25 :(
    Nu in 26-27.
    Ze is 18 mnd oud dus 1.5 jaar nu en loopt al 10 mnd los dus kan verachillende schoenen aan.

maar vind hst wel belangrijk dat ze goede schoenen dragen dus zoals bunnies, twins enzo.

Deel Deze Pagina