ik droom de laatste tijd best veel en normaal zijn het echt horror nachtmerrie's!Heb daar sinds deze maand geregeld last van en ze lijken heel echt(als ik wakker word moet ik eerst nakijken of alles wel goed is)nou had ik vannacht eens een leuke droom!Droomde ineens van een positieve test en was helemaal aan het huilen.Heb me mannetje een kado gegeven(weet niet meer wat)en we waren overgelukkig! Was alleen mega balen toen ik wakker werd en het bleek niet zo te zijn!Dat is dan weer een keerzijde van zon mooie droom! Wat een wens al niet met je kan doen he!Sta er versteld van dat je er toch zoveel mee bezig bent!hebben jullie hier ook "last"van? liefs en een knuf
ik heb het ook heel vaak dan droom ik dat ik zwanger ben en dan word ik wakker voel aan me buik en dan denk ik jammer! dat komt me heel bekend voor een teken dat je er erg mee bezig bent
thanx zal ook voor jullie duimen!Maar ga er gewoon van uit dat de ongi gewoon komt anders dan ben ik met de kerst niet te genieten haha liefs
Ja heb dat ook. Ik droom alleen dat ik eindelijk een test met 2 streepjes heb... Helemaal blij.... Blijkt het een ander soort test te zijn warbij je juist maar 1 streep moet zijn....... Bah stomme droom....
Herkenbaar, ik heb een keer gedroomd dat ik aan het schilderen was en de verf aan het roeren was met zo'n houten latje. Haal ik het latje eruit: twee roze strepen. Ik rennen naar m'n man, zegt ie dat dat betekend dat de verf klaar is.... In dromen kan je zo ongelooflijk voor de gek worden gehouden.
haha dat is wel een goeie! .vind alleen mijn nachtmerrie's minder!(mijn hond word vermoord of mijn vriend gaat dood.Al me familie is dood!)dat zijn echt nare dromen en als ik wakker word ben ik helemaal overstuur! liefs
hoi een vriendin van mij die is een beetje spiritueel aangelegd en zij kan dromen altijd mooi uitleggen, eht is bij mij meestal goed! een droom waarin je huilt is juist goed dan gaat er iets positiefs gebeuren een droom waarin je lacht gaat er juist iets minder positiefs gebeuren en ik wil hiermee echt niet zeggen dat dat altijd klopt en bij iedereen maar bij mij meestal wel! nachtmerries schijnen juist weer voor te komen in een zw maar ja, vorige week 2 nachtmerries gehad en helaas neit zwanger dit keer!
hey naomie! Wel raar dat als droomd en moet huilen je iets positiefs kunt verwachten en als je lacht iets negatiefs!lijkt me heel interressant om dromen uit te kunnen leggen! liefs
JA HET IS OOK HEEL interessant! elke keer als ik iets geks droom dan bel ik haar en dan "verklaart" ze die droom en echt, 9 van de 10 keer komt het uit of tenmisnte dan klopt het op z`n minst
He naomi, ff of topic, Balen meis... Hoopte toch echt dat ik je tegen zou komen bij de augustus mama's. Hou je me wel op de hoogte hoe het gaat? Dikke knuf en hoop dat het volgende jaar mooi begint voor je! Gun het je zo ( en iedereen natuurlijk) Daantje