hoi allemaal , ik heb een test van de kruitvat gedaan . Maar nu weet ik niet of ik nu WEL of niet zwanger ben ?.. kan iemand me zeggen wat het is ? want ik heb 2 opvallende verticaale strepen en een horizontaale door het 1ste .. dat zou dan een + moeten zijn . ik ga er zo een foto opzetten..
Tenzij het een potlooddunstreepje is natuurlijk want dat hebik 2 keer gehad met die plus testen van kruidvat! Als het een dikke streep is dan ben je zwanger! Ik ben ok benieuwd naar de foto.
he katja, ik ben ook benieuwd naar de foto. In het begin toen we probeerden zwanger te worden gebruikte ik ook die plustesten. Ik heb toen bij zowel kruidvat als clearblue plustest een + gezien, maar dit was maar een penstreepje. Ik dacht toen zwanger te zijn, maar werd later toch ongesteld. Dit was iedere keer een teleurstelling dus ik koop die testen niet meer. Heb deze maand met kruidvat 2v5 getest en hier ben ik veel meer tevreden over. Maar als de streep wel breed is, ben je waarschijnlijk zwanger
Ben benieuwd naar de foto, maar als er een duidelijke plus te zien is en het geen pennestreepje is, is het positief!
Zo, die is echt knalpositief! Moet ik je feliciteren of...? Twijfel een beetje of je er wel blij mee bent, weet niet precies waarom.