Hallo Mijn vriend en ik hebben vaak seks en ik slik gewoon de pil. Soms vergeet ik hem, waardoor ik hem de dag erna inneem. Dit is de laatste tijd weleens wat vaker voorgekomen. Sinds meer dan een week heb ik ontzettend nare buikkrampen, opgezwollen borsten, steeds maar naar de wc moeten, ontzettend misselijk.. Mijn vriend kwam met de opmerking of ik misschien zwanger zou kunnen zijn, ik dacht ''nou dat kan helemaal niet, ik slik de pil''. Nu begin ik toch te twijfelen, aangezien het maar niet weggaat en het eigenlijk alleen erger wordt. Is een testje overbodig, of ben ik misschien gewoon een beetje ziek aan het worden? Dank jullie wel alvast!!
Het klinken wel als symptonen die bij een zwangerschap kunnen horen, maar dat hoeft niet. Als je het echt zeker wilt weten moet je testen! Een vriendin van mij heeft ook een kindje gekregen, ondanks dat ze aan de pil was en aangezien je aangeeft dat je hem niet heel strikt hebt ingenomen... Succes ermee
Pil geeft geen 100% betrouwbaarheid helaas meis. Als je het niet vertrouwd zou ik een testje doen. Wanneer is je nod idd?
Ik zit in dezelfde situatie.. Ik slik ook gewoon de pil maar ben deze de afgelopen tijd ook wel eens vergeten.. Vandaag moet ik ongesteld worden maar ben sinds gisterenochtend ontzettend misselijk.. Ben mezelf natuurlijk helemaal gek aan het maken haha. en zal hoogst waarschijnlijk vandaag gewoon ongesteld worden