Wanneer nu bijvoeden bij reflux en wisselende adviezen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Hummeltje83, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt weer voor de antwoorden.

Dirksmama, ik zal hem inderdaad eens op mijn buik leggen. Daatbij ook borstcompressie toepassen.

Als ik werk krijgt hij flesje verdikt met Johannesbroodpitmeel. Als papje voor de voeding verbetert het niet.
    Alles afkolven en verdikken ook niet want kan thuis niet rustig kolven met mijn andere zoontje die ook tijd vraagt.

Heb nu de laatste week geen papfles meer gegeven en komt hij weer heel veel. Papfles met borstvoeding en pap red hij het 4 a 5 uur op en lijkt er geen last van te hebben. Nog maar even itzingen hij is nu al bijna 5 maanden.

Vorige week is zijn medicatie nog iets verhoog en daardoor is het verder een heel blij mannetje wat heel tevreden is. Dat vindik heel belangrijk.

Dus ik ga nog even uitzingen met rijstebloem en groente.

Mijn vermoeidheid tja zal niets anders opzitten. Na een nacht slapen heb ik mijn reservebatterijtje opgevuld en die is eind van de dag weer leeg. Ik denk dat ik niet weet wat ik mee maak als ik weer mijn gewone energiepeil weer terug krijg.

Al met al ik blijf erbij dat ik minimaal een jaar wil voeden. Ooit wordt het vast makkelijker :D.

Deel Deze Pagina