Euh, is hij niet voor niks over de datum? Ik zou er niet op vertrouwen en gewoon weggooien. *ik verplaats je topic naar het onderdeel ovulatie- en zwangerschapstesten* Elmo
Bij gebrek aan beter (en een gebrek aan geduld) heb ik ooit een keer getest met een test die een jaar over datum was. Niet echt betrouwbaar, maar de test deed zijn ding en gaf twee streepjes. Ik ben toen wel meteen als een idioot naar de apotheek gesjeesd om een betrouwbare test op te halen. Eentje die nog niet half vergaan was en deze gaf ook twee streepjes. Ik zal er niet op vertrouwen, maar ach in plaats van meteen weggooien kun je er ook nog een keer overheen plassen. Wie weet?
bedankt mn test was een half jaar over de dd maar geeft wel 2 streepjes aan vandaar heb nu nieuwe besteld en krijg die morgen binnen gr gerda
Ik heb goede hoop voor je! Wat knap dat je kan wachten tot morgen? Ik ben toen echt met een slaaphoofd, in pyamabroek op slippers naar de apotheek gerend. Ik zal voor je duimen!
testen die over datum zijn doen het meestal nog wel. Het wil alleen wel eens voorkomen dat ze vals positief aangeven of negatief, maar dat gebeurt met testen die niet over datum zijn ook geloof ik. Je kunt de testen gewoon doen en mocht het zo zijn dat hij zwanger aangeeft, dan haal je daarna nog een nieuwe op toch, dan weet je het zeker. Tegenwoordig moet overal een houdbaarheidsdatum op, maar ik trek me er niet zo heel veel van aan. Alleen op de houdbare producten is het nodig.