Ik had Dinsdag 11 Mei een positieve ovulatietest, ik had dan nu inmiddels toch ongesteld moeten worden? ik zit nu 17 dagen na die positieve test. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die is negatief dus zwanger ben ik niet. Hoe kan het dan dat ik maar niet ongesteld wordt?
Als je dinsdag 11 Mei een postieve ovutest had dan is je ei vermoedelijk woensdag 12 of donderdag 13 Mei gesprongen. Dan zit je nu 15 of 16 dagen na je ei. Gemiddeld gezien is je LF 14 dagen, maar dit kan varieren tussen de 10 en 18 dagen. Weet je hoe lang je LF normaal gesproken is? Het zou dus kunnen zijn dat je nog voor je NOD zit als je normaal ook een lange LF hebt.
normaal wordt ik 12 tot 14 dagen na me eisprong ongesteld. het rare is dat ik vanochtend voor de gein een ovulatietest deed en deze was weer positief, dus in 2,5 week tijd 2 keer een eisprong, we begrijpen er niets meer van. ga maandag het ziekenhuis belllen want dit schiet natuurlijk niet op.
Ik heb ook wel ooit gehad dat mijn lf 16 dagen (dus pas op dag 17 ongesteld) was terwijl dit normaal altijd 13-14 dagen was. Het kan altijd een keertje afwijken, het kan natuurlijk ook zo zijn dat je pas laat posi test.. Ik hoop op het laatste voor je