Hoi Dames, Ik zit nu op 7 DPO en mijn ovutesten blijven (licht)positief aangeven. Vorige maand heb ik dezelfde testjes gebruikt en toen had ik dit niet. Het zijn de dipsticks van 123thuistesten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Een licht positief streepje zoals jij ze noemat, is negatief. Er zit altijd een kleine hoeveelheid LH in je lichaam en daar reageert de test op. Daarom moet ook de test streep minstens net zo donker zijn als de controle streep. Ik zelf heb ook altijd de hele maand door streepjes, maar pas bij de piek zie je echt een knaller. Tja en dat je het eerder niet gehad ebt kan wel eens gebeuren. Misschien ligt het wel aan de lading testjes die je hebt. Kan allerlei redenen hebben. Succes!
Hoi Nila, Zelf heb ik altijd een licht streepje vond dit ook zo raar... gelukkig worden ze op mijn piekdag wel knallers. Een ovutest kan ook reageren op hcg... heb je onlangs een miskraam gehad? En Voor je eigen gemoedsrust even een testje wagen... Niet geschoten is altijd mis
Bedankt voor het antwoorden. Voor de duidelijkheid even een foto'tje erbij De bovenste is van zaterdag 2 DPO, de onderste is van gisteren 7 DPO Echte knaltest heb ik nooit, maar doordat ik mijn eisprong voel weet ik wel dat ik m gehad heb. Ik heb geen miskraam gehad. Maar goed het kan dus allerlei oorzaken hebben... nog een weekje afwachten dus tot NOD
Nila de enige die knald is die 2e de Test van boven af aangezien. De rest is geen + test maar dat kan wel wijzen op een innesteling. Liefs x
Hoi Nila! Ik had daar ook last van met de kruidvat ovutest! Maar op mijn piekdag was die echt knal! Heel vreemd idd..
Bedankt voor het meekijken. Testen van vóór mijn ei heb ik deze maand niet, mijn ei was vroeger dan verwacht dus was nog niet bezig met testen. Op onderstaande pagina mijn testjes van vorige maand. Die van 26-7 22.30 was positief, maar ook niet echt supervet zoals jullie zien http://www.zwangerschapspagina.nl/13226538-post164.html