Druk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meis28, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik zit nu op dag 59 van mn cyclus en nog niet ongesteld geworden. Dag 42 en 48 negatieve test. Heb wel wat lichte steekjes gevoeld halverwege de cyclus 2 weken lang maar die zijn al een tijd weg. Vrijwel dagelijks witte afscheiding, ene dag meer dan de andere. Nu had ik een paar dagen wat lichte druk in mn baarmoeder, alsof er een steen in lag (haha klinkt wat overdreven). Tijdens de sex eergisteren voelde ik het dan ook erg goed, meteen al vanaf het begin. Alsof het heel diep zat?! Terwijl ik dat normaal gesproken nooit zo ontzettend uitgesproken voel. Nu voelde ik t echt doortrekken tot aan mn middenrif zeg maar, heel raar en deed ook wel pijn. Heeft iemand daar ook ervaring mee? Ik ben van plan aankomende week naar de HA te gaan ivm deze onregelmatige cyclus.

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Herkent iemand dit? ;)

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ben niet bekend met lange cycli, maar het gevoel van een 'steen' in je baarmoeder te voelen had ik toen ik een maand of 2/3 zwanger was. Heb je recent nog getest?

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Nee alleen op dag 42 en 48 en toen waren de tests spierwit. Heb verder ook niet echt symptomen ofzo dus denk niet dat het een zwangerschap kan zijn. Maar goed je weet natuurlijk nooit. Ga iig deze week naar de HA even, voor t eerst!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Als ik zo je cyclus zie, denk ik dat het wel goed is om naar de huisarts te gaan. Er zitten acceptabele lengtes bij, maar de ronde waar je nu in zit duurt wel heel erg lang. Dat is niet leuk meer!
    De huisarts zal misschien niet meteen actie ondernemen, omdat je nog geen jaar aan het proberen bent. Maar het is verstandig om nu even advies te vragen en dat de huisarts dit meld in jouw dossier. Als zich problemen blijven voordoen, heeft hij een duidelijker beeld van wat er misschien aan de hand is.

Succes bij de huisarts. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (dat je ongi doorbreekt of dat je een posi test in handen hebt... uiteraard hoop ik voor je het laatste)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat zware gevoel in de baarmoeder is bij mij een teken dat mijn menstruatie eraan komt.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dankje miepske voor je fijne antwoord.
    Ja ik dacht ook misschien komt mn menstruatie er aan, maar ik heb dat gevoel woensdag gekregen en dat duurde eigenlijk min of meer tot gisteren. En er is inmiddels nog niets gebeurd dus ik ga er toch maar niet vanuit dat dit een voorteken was. Nouja, ik ga straks even een dokters afspraak maken voor deze week en dan zien we wel verder!

Deel Deze Pagina