hoi mensen ik ben bang van wel.. gisterenmiddag weinig ongesteld.. en gisteravond tot nu geen ongesteld.. maar ik was net in wc veegt oud bloed? hoe kan dat nou? ik ben toch zwanger? normaal veel ongesteld .. en nu niet ? pfff help mij aub.. alvast bedankt! liefs mij
kweet niet hoor.. pfff normaal gisteren ongesteld.. maar niet veel.. en vandaag bijna niks meer.. en nu oud bloed..
Nou ik zit dus met hetzelfde probleem. Ben het ook maar 1,5 dag geweest. Weet niet wat dit inhoudt. Ben normaal altijd 5 dagen ongesteld. groetjes Joyce
hmmm afgelopen 7 december ongesteld geweest.. en 11 december zondag geslikt tot laatste pil 14 januari.. en gistern ongesteld worden.. normaal 3e week geslikt.. maar ik slik tot 5e week dus.. normaal heb ik nog nooit probleem met slik en altijd goed ongesteld.. en nu eerste maal geen ongesteld.. maar oud bloed erg weinig..
Tja als je zondag je laatste pil nam is gisteren ongesteld niet onlogisch. ALs het inderdaad anders is dan normaal is het enige wat je kan doen om zekerheid te hebben een testje. Dan weet je het zeker... Is moeilijk te zeggen anders.
Nee ik slik de pil niet. Wil erg graag zwanger worden en door dit soort dingen word ik dus toch wat onzeker. Aan de ene kant zou ik wel willen testen maar doordat ik erge hoofdpijn heb gehad ( wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden en/of ben) denk ik dat het toch wel een echte menstruatie is geweest en ik dus volgens mij niet zwanger kan zijn.
nee afgelopen zaterdag laatste de pil.. 5 dagen later dan ongesteld.. dus gisteren ongesteld toch normaal .. maar nu anders is dan normaal.. ja? ik kan nu testje doen? leg mij ff uit hoe moet ik doen pffff ik ben erg onzeker hoor! alvast bedankt
kben net wc geweest.. en beetje flink oud bloed geveegd pfff.. niet op maandverband helemaal niks.. niet normaal? gisteravond tot nu geen bloed op maandverband..?
Bij elke test zit een goede bijsluiter waarop precies staat vermeldt hoe je de test moet uitvoeren. Als je echt uitsluitsel wilt zou je toch een testje moeten doen. Heel veel succes en hou ons op de hoogte van de uitslag. groetjes Joyce
hmm ik weet echt niet welke en wat moet ik doen :S pffff ik ben stress. ik word echt gek van.. ik kan nu snel test vandaag dat kan?
Is niet moeilijk hoor gewoon mooi op het staafje plassen of anders in een potje plassen en daar je staafje inhouden. Maar zoals joyce al zei, staat goed aangegeven in de bijsluiter. Ga gewoon een test halen bij de drogist en je bent verlost van je onzekerheid. Wij kunnen allerlei theorieen bedenken maar dat brengt je niets verder, Het enige dat zekerheid geeft is een testje.
oke oke ik zal het proberen doen.. Pff... en welke drogist bij Etos? welke testje ? hoeveel prijs ongeveer? ik durf niet naar winkel kben gewoon bang
Je kan elke zwangerschapstest gebruiken die je wilt, kan gewoon een test zijn van het eigen merk en je kan testen op welk moment van de dag. Geeft een test je nog niet genoeg zekerheid dan kan je altijd nog ff naar de huisarts toegaan en kijken wat hij/zij ervan zegt.
oke dan.. welke winkel? bij Etos? en hoeveel prijs ongeveer? pff kben bang en durf nie naar winkel wat moet ik zeggen tegen kassa pffff
ggrr ik word nu echt gek van.. kben net weer naar wc geweest.. weer oud bloed.. normaal? en nu wel heel klein beetje op maandverband.. toch geen normaal rood ongesteld waarom bruin ?
Hoi anoniem25 Even diep aden halen meis en een beetje rustig worden..... Gewoon even zoeken in de winkel waar ze liggen en dan hoef je tegen niemand iets te zeggen. Als je ze niet kunt vinden in de winkel kun je het gewoon even vragen maar dan nog hoef je ze niets uit te leggen hoor. Je kunt naar etos of kruidvat of naar de DA, wat jij de fijnste winkel vindt. Als je bang bent om mensen tegen te komen die je kent kun je ook in een andere plaats naar een winkel gaan. Heel veel succes meis. laat je even weten of het gelukt is? Groetjes Pebbles.