Zo spannend :-D

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lotje1986, Aug 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Ik lees bijna niks anders, ik doe niks anders.
    Sinds mijn vriend en ik besloten hebben om te stoppen met de pil.
    Ben ik helemaal in de zevende hemel.

Nu mijn vraag, gaat dat bijna obsessieve zoeken over naarmate de tijd vordert?
    Ik vind het allemaal zo spannend, en ben zo benieuwd hoe het gaat dat ik maar blijf zoeken op internet.
    Ik wil natuurlijk niks forceren, gewoon lekker genieten. Dat doen we ook.
    Maar toch blijf ik hier maar rond snuffelen een op google zoeken..

Herkennen jullie dit???

Groetjes!

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Heel herkenbaar! Ik denk dat het heel gezond is om het beste te willen maken van je zwangerschap en de tijd er rondom heen. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie! :D

3. Barbera

Barbera Actief lid

Jul 9, 2012
    175
    0
    0
    Ik heb dat ook! Maar het is gewoon genieten om een beetje rond te kijken en alles uit te zoeken :)
    Hier zitten we allemaal in hetzelfde schuitje dus kan je elkaar ook helpen. Mannen begrijpen immers ook niet alles hihi !

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik deed dat ook hoor! En niet alleen bij de eerste, bij deze zwangerschap zat ik ook weer tien keer te zoeken op bijv. Een innesteling :)...

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Pfff gelukkig, dan ben ik dus niet getikt aan het worden ;)
    Ik word alleen gek van die hoofdpijn....
    Heb 3 dagen hoofdpijn hoort bij 't ontpillen denk ik dan maar :)

Leuk hoor die reacties :-D

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    Haha hier precies het zelfde hoor heb er nu ook de tijd voor vakantie en lief aan het werken. Dus zit ook de hele dag hier en op andere site te kijken. Zo weet ik nu al welke babykamer ik wil en kinderwagen hoezo op de feiten voor lopen:p

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Voeg anders een banner toe, dan kunnen we zien waar je in je cyclus bent :D

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    haha daar zijn die banners inderdaad heel handig voor. Dacht laat ik er ook maar 1tje maken:)

9. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Ik zou nog niet eens weten wat mijn "normale" cyclus is... Ik sla deze maand nog ff over totdat ik inzicht heb in mijn cyclus... Vermoedelijk net zoals voorheen..
    Ik heb wel regelmatige cyclus het wijkt soms een paar dagen tot een week af... Soms ook niet :D

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Heel herkenbaar.. niet meer normaal functioneren, nu al verliefd en bijna alles koppelen aan de kinderwens ;):D fijn toch, naar zo'n wondertje uitkijken!?!?

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Gaat niet over! Haha.

Bij de 1e viel t nog mee. Daarna 3jaar en 4dgn lang.
    Toen een halfjaar. Een jaar pauze en nu weer 3maanden.

En ook ik word er zelfs gek van.
    Maar ach zolang je er niemand anders pijn mee doet , en je jezelf bezighoud.....

Waarom niet he? :)

Hoop dat je snel zwanger mag zijn!

12. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Dat is ook wel zo @bijoux maar ik vraag me af dat als je je zorgen maakt bijv over dat je wel ongesteld wordt na het ontpillen.. Dat je dan juist teveel bij nadenkt en dan niet ongesteld wordt... SNappie :)

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    Wat fijn dat er inderdaad nog meer zijn die er last van hebben;)

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

Aug 1, 2012
    1,137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ook haha. Ben de hele dag info aan het zoeken en wil van alles weten. Mezelf goed voorbereiden :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik heb afgelopen weken de beide series van babyboom op ncrv gemist zitten kijken .. :):) vond het echt leuk en leerzaam!!!

16. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ohhhh...gelukkig, ik ben niet de enige:D Ik had het vooral de eerste maand heel erg!! Gelijk toen we hadden besloten dat ik met de pil ging stoppen had ik al bijna de kinderkamer ingericht:p Mijn man werd er soms een beetje gek van haha...

Ik was die eerste maand heel erg teleurgesteld toen ik (gelukkig na 32 dagen al) ongesteld werd, ik had zo gehoopt direct zwanger te zijn. Nu weet ik wel dat die kans wel heel klein was. Ik ben er gelukkig wat nuchterder door geworden al merk ik wel dat ik hoe korter ik bij mijn NOD kom, hoe meer de kriebeltjes weer komen.

Ik vind het heerlijk om naar babyspulletjes te neuzen, kan ook geen kwaad toch?;)

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ja de realiteit zet je na een aantal rondes wel weer op je plek inderdaad, maar dromen/kijken/hopen mag altijd :D

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,255
    6,152
    113
    Leuk he die voorpret :D, bij de eerste ff gemist (verrassing:D) maar toen we voor de 2e gingen des te meer. En nu hang ik hier nog steeds rond, 2 jaar na de geboorte van de 2e...verslavend is het.

19. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Leuk leuk leuk.... Ben me ook helemaal aan het voorstellen hoe het is...
    Maar goed moest afgelopen zondag weer beginnen met de pil dus 6 dagen pil vrij...
    Dus 't duurt allemaal nog ff... Ik ben nu al nuchterder aan het denken. Althans proberen... Er niet vanuit gaan dat het meteen binnen drie maanden raak is, en al hartstikke blij zijn als je een regelmatige cyclus hebt :D ...

Spannend spannend spannend... En allemaal vrouwen hier die hetzelfde doel hebben...

Ben blij dat ik lid geworden ben!

20. Marknes

Marknes Actief lid

Aug 1, 2012
    240
    75
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!!!!

Wat ik ook doe, telkens borsten voelen als er al iets veranderd is, hihi. Terwijl ik ook net met de pil gestopt ben en de kans echt wel heel erg klein is. Maar toch doen he?

Share This Page