hoi hoi ik lees al een tijdje mee met het forum en heb nu zelf ook eens een vraagtje. ik heb een heerlijk zoontje van 11 maanden. omdat het bij mijn zoontje niet zo vlot allemaal gebruiken we geen anticonceptie. nu ben ik de eerste maanden niet ongesteld geweest ivm borstvoeding. na mijn eerste menstruatie ziet mijn cyclus er zo uit 48 dagen 50 dagen 29 dagen 28 dagen nu zit ik alweer op dag 28 en heb gewoon een gevoel dat het wel eens raak kan zijn weer maar wanneer zou ik nu kunnen testen? ik wil niet teleurgesteld worden omdat ik te vroeg test. ik heb ook wel een aantal symptomen. opgeblazen gevoel buik. (maar dat heb ik ook als ik ongest. moet worden) zere heupen,rug steken liezen. gevoel volere borsten(maar hoeft ook niets te zeggen zo net voor de nod) veel afscheiding hoge temp. 37,5 (hou het niet bij hoor maar dacht ffies kijken) nou ik hoop dat iemand me een beetje raad kan geven. liefs doortje
Ik zou zeggen haal die testen van kruidvat 2 voor 5 euro en test morgenochtend met ochtendurine eens! Zo te zien is je cyclus weer redelijk normaal (29 en 28 dagen) dus denk ik dat dat wel zo blijft. Dus lekker testen morgen en anders wacht je voor de zekerheid tot 30 dagen? (dus overmorgen testen) Maar ik denk dat je morgen wel kunt testen hoor. Ik duim voor je! Suc6!