Tweestrijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden!

De laatste maanden was ik veel op dit forum te vinden. Gezellig, leerzaam en leuke weetjes.
    Maar ik ben bang dat ik een pauze inlas... Ik heb een ontzettend apart gevoel van binnen dat zegt dat ik graag kindjes hebben wil met de man van wie ik houdt. Maar mijn verstand zegt dat het ook verstandig is om elkaar nog beter te leren kennen van elkaar te genieten. Want mijn gevoel krijgt de overmacht en ik heb het idee dat dat bij hem tegenstrijdig werkt en dat wil ik niet.
    Daarom hoop ik dat het mij lukt om iets meer afstand te doen van dit forum, wat ik ontzettend jammer vind want ik vind het leuk om zo met elkaar kennis te maken en met elkaar kwaaltjes:p Maar ik hoop dat ik over een paar maanden terug kom, want ik blijf gewoon ook van de pil. Daar zijn we het over eens geworden: gebeurt het, dan gebeurt het.

Aan iedereen die zwanger is: geniet van de mooi tijd die je hebt en die nog komen gaat en voor de niet zwangeren: succes met zwanger worden, maar volg vooral je gevoel!

Heel veel liefs,
    Ingrid

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wie weet zien we je sneller dan je denkt terug met heel goed nieuws ...

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee meis, ik denk dat het heel verstandig is. Zeker als het ZO in je leeft, dat het zelfs sterker is dan de kinderwens op dit moment. Misschien dat jullie nog een stukje ook naar elkaar en die kinderwens toe moeten groeien- je hebt wel eens verteld over dat hij wel eens de boot een beetje afhield.

En wie weet, hoe snel je hier opeens terug bent om mee te jammeren over de kwalen ;)

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ja dat heb ik idd verteld. En hij wil ook zeker kinderen hoor, maar hij is 'nuchterder'. Hij zegt; het komt wanneer het komt, zit wel wat in, maar deze dame is ongeduldig:p
    We gaan over drie weken lekker op vakantie en heb mezelf beloofd dat ik er dan niet mee bezig wil zijn.
    Ik kan ook niet beloven dat ik helemaal van dit forum af kan blijven:) het is namelijk erg leuk en gezellig om te praten over de kwaaltjes en andere dingen:p

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je zal zien nu je er mssn minder mee bezig gaat houden dat je dan ineens zwanger bent
    heb dat namelijk wel vaker gehoord
    maar vind het erg sterk en moedig van je

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik zal het hier wel gaan missen, maar ik hoop dat ik snel terug ben!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het is ook wel de gezelligste forum:p:p
    je kan lekker over van alles nog wat praten
    waar je met je fam of iemand anders niet over kan praten
    bedoel, ik zou nou niet aan mijn schoonmoeder vertellen waar we mee bezig zijn (ze zijn christelijk) tegen mijn moeder is het wel weer anders maar die kan haar mond niet houden

Deel Deze Pagina