Wie is er ook onder behandeling in Zwolle?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nanja, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nanja

Nanja Lid

Aug 14, 2011
    20
    0
    0
    Hoi dames,

Afgelopen maand zijn wij doorverwezen naar het ziekenhuis in Zwolle omdat blijkt dat mijn vriend vermindert vruchtbaar is. In het ziekenhuis in Hardenberg hebben ze mij al helemaal onderzocht en dat was allemaal goed, maar het zaad van mijn vriend niet. Ze denken zelfs dat we in aanmerking komen voor IVF.
    Wie heeft er ervaringen in Zwolle? Ben benieuwd naar de verhalen.

Liefs, Nanja

2. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nanja,

De fertiliteitspoli in Zwolle heb ik inmiddels ook al een paar keer bezocht. Nog niet voor IUI of IVF, maar al wel voor allerlei gesprekken, onderzoeken en endometriose behandeling. We moeten het nu nog zelf proberen en anders over een paar maanden terug komen. Ik vond het een fijne sfeer hebben daar (wel persoonlijke interesse), al is het soms wel lastig om een afspraak te plannen (vaak volle agenda's). Het is ook fijn dat het echt een apart gebouw is waardoor het niet echt een ziekenhuis sfeer heeft.
    Spannend blijft het toch wel:( hopelijk dat jullie gauw geluk mogen hebben!

3. Megamindy

Megamindy Lid

Jun 22, 2009
    74
    0
    0
    hier onder behandeling in Hardenberg wegens geen eisprong. wat leuk dan woon je waarschijnlijk in de buurt ;)

4. jup

jup Actief lid

Aug 10, 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh Nanja, spannende tijden! Als je in het forum onder 'vruchtbaarheidsbehandelingen' kijkt, kom je meer mensen tegen die in zo'n traject zitten of hebben gezeten. (Even voor de zekerheid, geschreven taal komt soms wat hard over: Ik bedoel dit vriendelijk en zeg dit niet omdat ik je hier weg wil hebben, maar in die topics is de kans wat groter dat iemand je ook echt wat kan melden. Hoe dan ook, je had al meteen wat reacties, dus die mijn bezorgdheid is misschien onterecht :cool:)

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben over twee weken de eerste afspraak in Zwolle. Mijn man blijkt ook verminderd vruchtbaar te zijn, dus dan hebben we gesprek over de mogelijkheden. Mijn schoonzus en zwager (afgelopen maandag bevallen van gezonde dochter :)) zijn ook voor gesprek geweest in Zwolle en ze vonden ze erg aardig en informatief.

6. Yasmijn78

Yasmijn78 Niet meer actief

Terugplaatsing van een embryo gehad in Zwolle waaruit onze zoon is geboren. Het voortraject en de punctie in Enschede. Zwolle is een fijn ziekenhuis, vriendelijke mensen.

7. Nanja

Nanja Lid

Aug 14, 2011
    20
    0
    0
    Wij hebbrn over twee weken ook onze eerste afspraak. Mijn vriend moet eerst zaad inleveren en dan krijgen we over twee werken ook de uitslag. Spannend.

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ja spannend hè! Voor zover ik weet hoeft mijn man geen zaad meer in te leveren en krijgen we alleen meer informatie over de uitslagen van de afgelopen zaadtest en wat de mogelijkheden daarmee zijn. Wij moesten ook een vragenlijst invullen en die gaan we bespreken.

Share This Page