Wanneer ochtendpap

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door DvS, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ons zoontje krijgt al een tijdje pap in z'n laatste fles. Maar wanneer is hij toe aan ook een papfles s' morgens?
    Nu krijgt hij 's morgens 7.00 uur z'n fles en gaat dan rond 8.00/9.30 weer naar bed en slaapt toch 11.00 dus lijkt mij dat hij hem dan nog niet nodig heeft of heb ik dat mis?

En iemand ervaring met de Pyamapapjes? Heb er hier een paar liggen, ook met smaak enz. Kan ik die ook gewoon 's avonds geven of valt dat gevoeliger op de maag omdat er smaakjes aan zitten?

Hij krijgt al gewoon groente, fruit, brood enz.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Zelfs al brood? Dan mag hij wel pap in de ochtend. Sowieso vanaf 6 maanden wel. Granen(gluten) mag je vanaf 6 maanden doen.

Het is ook om te wennen straks een boterham te eten, dus je mag het al wel geven. Hij moet ook leren om overdag meer te eten, en 's nachts minder.

Vanaf 6 maanden gaven we 's avonds niks meer in de fles, gewoon pure nr2 melk. Geen enkel probleem mee gehad qua slapen en voeding, omdat hij dus overdag wat meer at..

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Papfles in de ochtend hoeft niet hoor, en als hij al zo lekker eet is een papfles in de avond ook niet meer nodig.

Je kunt gewoon een bordje pap als ontbijt geven, of een boterhammetje.

Deel Deze Pagina