Ik weet niet of ik dit hier goed plaats dus als t niet goed is sorry dan vraag ik gelijk of hij verplaatst mag worden. Maar wie oh wie is er bekend met een matrozenbedje?! Mijn zoontje slaapt nu eindelijk "goed" weeeken hebben we aangemodderd van een puckababy naar een pacco en beide wilde hij absoluut niet. Nu ligt hij dus ingewikkeld in een hydrofieldoek ( op aanraden van t CB ) Maar meneertje word te sterk en krijgt zn armpjes er uit wat dus weer het probleem brengt dat hij moeilijk in slaap komt. Als hij slaapt is het goed ook als zijn armpjes er dan uit zijn. Maar dan t volgende probleem het is een echte wilde bras en als ik bij hem ga kijken dan ligt hij helemaal zonder dekens en heeft het dus koud. Nu vertelde iemand mij over het matrozenbedje maar hoe kan ik dit zelf doen zonder er zo'n ding voor aan te schaffen?! Alvast bedankt!
Er is geen 'ding' voor een matrozenbedje. Die maak je met zijn lakentje. Zoek het even op op youtube, staan filmpjes op hoe je het moet opzetten. Is vrij simpel. Wij hebben de bedjes maandenlang zo opgemaakt, ideaal. Kind kan niet onder de lakens schuiven, maar ligt toch vrij hoog in zijn bed.
Je hebt er speciale lakentjes voor tinybaby heten die. Maar kosten 30 eu en als het met een gewoon lakentje kan is dat veel fijner natuurlijk